اخبار داغ

آذربایجان‌شرقی در 24 ساعتی که گذشت؛

جزئیات مرگ تلخ 3 پسر میانه‌ای/ چشمه‌‌ای اسرارآمیز در دلِ کوه پیرسقا

جزئیات مرگ تلخ 3 پسر میانه‌ای/ چشمه‌‌ای اسرارآمیز در دلِ کوه پیرسقا
خلاصه‌ای از اخبار مهم شهرستان‌های استان طی 24 ساعت گذشته را می‌خوانید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، وجود رسانه‌های متعدد و مشغله‌های روزمره موجب می‌شود اکثریت مخاطبان از دست‌یابی به محتوای تمامی پایگاه‌های خبری باز بمانند و به علت تمرکز بیشتر رسانه‌ها بر رویدادهای مرکز استان، از وقوع اتفاقات مهم در سایر شهرستان‌های آذربایجان‌شرقی مطلع نشوند. در همین راستا پایگاه اطلاع رسانی آناج به صورت روزانه اهم اخبار مناطق مختلف استان را در قالب خبری منتشر می‌کند تا مخاطبان بتوانند با سهولت بیشتری از مطالب رسانه‌های شهرستانی بهره‌مند شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

در ادامه مطالب سایت‌های خبری شهرستان‌های استان را می‌بینیم:

,

مرگ تلخ سه پسر در حین شنا در شهرستان میانه

,

وحید شادی نیا در گفت‌وگو با خبرنگار میانا، اظهارداشت: این حادثه عصر سه‌شنبه ساعت 17:15 به مرکز اورژانس میانه اطلاع داده شد و دو دستگاه آمبولانس عازم محل شدند.

,

وی خاطرنشان کرد: پیش‌تر قبل این سه پسر در آب غرق و جان خود را از دست داده بودند.

,

 مسئول روابط عمومی مرکز فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی متذکر شد: خانواده‌ها مواظب کودکان خود در شنا کردن در مکان‌های غیر استاندارد که عمق آب مشخص نیست باشند.

,

منطقه زیارتی و سیاحتی 'علی بلاغی' ملکان نیازمند توجه مسئولان

,

پایگاه خبری دیار ملکان نوشت: این محل که در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است، در حوالی روستای 'آقمنار' شهرستان  ملکان و در پایین تپه علی بلاغی واقع شده و در آن زیارت‌گاهی وجود دارد که بر اساس برخی روایات و نوشته‌ها مربوط به یکی از نوادگان امام موسی کاظم (ع) است.

,

از منتهی الیه این تپه نیز چشمه پر آبی بنام چشمه علی بلاغی جاری است که با قدمت 2000 ساله یکی از جاذبه‌های طبیعی شهرستان ملکان محسوب می‌شود.

,

این چشمه که در نزدیکی روستای آقمنار و در 20 کیلومتری ملکان واقع شده دارای هفت دهنه آب است که طبیعت زیبای آن به‌خصوص در فصل بهار گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند.

,

679 نفر داوطلب پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی خداآفرین

,

امین امینیان روز دوشنبه در گفت‌و‌گو با پایگاه خبری کلیبرخبر اظهار کرد: از تعداد 679 نفر داوطلب، 22 نفر در شهر خمارلو، 165 نفر در بخش مرکزی، 278 نفر در بخش منجوان و 214 تن نیز در بخش گرمادوز ثبت نام کرده‌اند.

,

وی با بیان اینکه از این تعداد 670 نفر مرد و 9 نفر نیز زن هستند، خاطرنشان ساخت: در کل شهرستان 115 نفر عضو شورای شهر و روستا خواهند شد.

,

فشار گاز مراغه با 150 میلیارد ریال اعتبار تقویت می‌شود‎

,

پایگاه خبری رصد مراغا نوشت: ولی الله دینی روز سه شنبه در آیین بهره برداری از مرکز امداد مکانیزه 194 شرکت گاز مراغه عنوان کرد: با ایجاد این ایستگاه 1200 هزار مترمکعبی، ظرفیت بهره برداری از شبگه گاز برای مصارف خانگی، تجاری و صنعتی به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش می‌یابد.

,

وی ادامه داد: با افزوده شدن این ایستگاه تقویت فشار گاز به شبکه انتقال گاز تا پایان امسال، ظرفیت بهره برداری از آن از 120 هزار مترمکعب به 250 هزار متر مکعب خواهد رسید.

,

هیات بازرسی انتخابات مراغه آغاز به کار کرد

,

دبیر هیات بازرسی انتخابات مراغه روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری رصد مراغا گفت: این هیات با هدف رصد فعالیت‌های انتخاباتی در سه انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان تشکیل شده است.

,

علی سلطان زاده افزود: در این هیات، مسائل و فعالیت‌های انتخاباتی بررسی و ارزیابی شده و به شکایات واصله در این زمینه از سوی مردم و نیز دستگاه ها و نیز ستادهای انتخاباتی رسیدگی می‌شود.

,

چاراویماق، بهشت علاقه مندان مناظر بکر

,

پایگاه خبری ندای چارویماق نوشت: گرچه دامنه‌های سهند مملو از چشمه ساران بی‌شماری است اما در این بین، 2 چشمه شگفت  انگیز 'پیرسقا' و 'ساری قیه سویی' زبانزد اهالی این مناطق است.

,

چشمه اسرارآمیز پیرسقا در 40 کیلومتری شهرقره‌ آغاج در دامنه کوه پیرسقا و در ارتفاع 2 هزار و 200 متری از سطح دریا واقع شده است.

,

از این چشمه در هر شبانه روز به طور متوسط چهار مرتبه با قدرت 6 لیتر در ثانیه آب جاری و پس از یک ساعت به کلی قطع می‌‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه