اخبار داغ

امام جمعه ثلاث باباجانی ؛

آموزش و پرورش همواره اساس و پایه توسعه در هر جامعه است

آموزش و پرورش همواره اساس و پایه توسعه در هر جامعه است
شاخ شمیران:مدیر و پرسنل ستادی آموزش و پرورش شهرستان ثلاث باباجانی به مناسبت آغاز سال جدید با امام جمعه شهزستان ثلاث باباجانی دیدار کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شاخ شمیران، رئیس ، معاونین و پرسنل اداره آموزش و پرورش شهرستان ثلاث باباجانی در اولین روزهای آغاز سال جدید با امام جمعه شهرستان دیدار و گفت و گو کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخ شمیران,

 

,

در این دیدار مدیر آموزش و پرورش ضمن تبریک سال نو، از همکاری  و پشتیبانی امام جمعه محترم با آموزش و پرورش  در سال گذشته و همچنین در جلسات و همایشها تشکر و قدردانی کرد.

,

 

,

ایوب محمدی پور گفت : حضور امام جمعه محترم در مراسمات و برنامه های این مدیریت کمک زیادی به اهداف و برنامه های آموزش و پرورش کرده است و امیدواریم امسال نیز بیش از پیش از حضور ماموستا شیخی بهره مند شویم .

,

 

,

, ,

 

,

محمدی پور خاطرشان ساخت : ماموستا شیخی الحمدالله همیشه در مسایل فرهنگی و آموزشی آماده و پیشرو بوده و هستند و این مایه امید و افتخاری برای ما و شهرستان ثلاث باباجانی به شمار می آید .

,

 

,

امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی نیز در این دیدار از اقدامات ارزنده آموزش و پرورش در طی دو سال اخیر در امر آموزش و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان شهرستان ثلاث باباجانی تقدیر و تشکر کرد.

,

 

,

, ,

 

,

ماموستا شیخی با تبریک سال نو به همه معلمان و دانش آموزان  ،ابراز امیدواری کرد همواره این نهاد مقدس باید در پی ارائه رسالت فرهنگی  خود به عنوان اساس و پایه توسعه در جامعه و به دور از مباحث حاشیه ای  باشد.

,

 

,

, ,

 

,

وی اظهار داشت : امیدواریم کماکان آموزش و پرورش روند رو به رشد آموزشی و پرورشی  خود را در سال جدید ادامه دهد و شاهد پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در همه ی زمینه های آموزشی ، فرهنگی ، ورزشی و ... باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه