در نهمین روز فروردین؛
بیش از 12هزار نفر از فرهنگیان در ستاد اسکان هرمزگان مستقر شدند
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش هرمزگان گفت: با پذیرش 12هزار و 666 نفر در روز نهم فروردین، شمار مسافران نوروزی ستادهای اسکان فرهنگیان این استان به 225 هزار و 586نفر رسید.
[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ مرتضی رییسی حسنلنگی با اعلام این خبر گفت: این تعداد در قالب 67 هزار و 767خانوار بوده است که به شاخص نفر روز در مجموع 676 هزار و 758 نفر روز می باشد.
,
شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
هرمز,
؛ ,
مرتضی رییسی حسنلنگی با اعلام این خبر گفت: این تعداد در قالب 67 هزار و 767خانوار بوده است که به شاخص نفر روز در مجموع 676 هزار و 758 نفر روز می باشد.,
,
وی افزود: همانطور که پیش بینی شده بود با آغاز بخش پایانی تعطیلات شمار مسافران نوروزی جزایر خلیج فارس افزایش چشمگیری یافت بطوریکه شهرستان قشم با 4 هزار و 243 نفر، در روز نهم فروردین بیشترین تعداد پذیرش مسافر را داشت.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش هرمزگان اظهار کرد: پس از آن ناحیه دو بندرعباس که روز گذشته نیز افزایش قابل توجهی در شمار پذیرش مسافر را داشت، با 2 هزار و 433 نفر در جایگاه دوم و ناحیه یک بندرعباس با 2 هزار و 147 نفر در جایگاه های بعدی از نظر تعداد پذیرش مسافر قرارگرفت.
وی افزود: هرچند با توجه به تراکم جمعیت و مراجعه بیشترین مسافران در ساعات خاصی شاهد ازدحام جمعیت در برخی ستادهای اسکان هستیم، اما تاکنون شکایتی خاصی از نحوه خدمات رسانی ستادها نداشته ایم و کیفیت خدمات رسانی تحت شعاع قرار نگرفته است.
رییسی حسنلنگی خاطرنشان کرد: فعالیت تیم های بازرسی از نحوه خدمات رسانی ستادها همچنان ادامه دارد و روزانه همکاران ستادی اداره کل، به مناطق مختلف اعزام و از نزدیک روند خدمات رسانی را مورد بررسی قرار می دهند.
,
وی افزود: همانطور که پیش بینی شده بود با آغاز بخش پایانی تعطیلات شمار مسافران نوروزی جزایر خلیج فارس افزایش چشمگیری یافت بطوریکه شهرستان قشم با 4 هزار و 243 نفر، در روز نهم فروردین بیشترین تعداد پذیرش مسافر را داشت.
,
,
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش هرمزگان اظهار کرد: پس از آن ناحیه دو بندرعباس که روز گذشته نیز افزایش قابل توجهی در شمار پذیرش مسافر را داشت، با 2 هزار و 433 نفر در جایگاه دوم و ناحیه یک بندرعباس با 2 هزار و 147 نفر در جایگاه های بعدی از نظر تعداد پذیرش مسافر قرارگرفت.
,
,
وی افزود: هرچند با توجه به تراکم جمعیت و مراجعه بیشترین مسافران در ساعات خاصی شاهد ازدحام جمعیت در برخی ستادهای اسکان هستیم، اما تاکنون شکایتی خاصی از نحوه خدمات رسانی ستادها نداشته ایم و کیفیت خدمات رسانی تحت شعاع قرار نگرفته است.
,
,
رییسی حسنلنگی خاطرنشان کرد: فعالیت تیم های بازرسی از نحوه خدمات رسانی ستادها همچنان ادامه دارد و روزانه همکاران ستادی اداره کل، به مناطق مختلف اعزام و از نزدیک روند خدمات رسانی را مورد بررسی قرار می دهند.
,
,
انتهای پیام/
]
به اشتراک گذاری این مطلب!
ارسال دیدگاه