اخبار داغ

حال و روز ناخوش یک پروژه چند منظوره شهرستان؛

وقتی مدیریت بحران پارس آباد خودش بحرانی است! + عکس

وقتی مدیریت بحران پارس آباد خودش بحرانی است! + عکس
احداث سالن چند منظوره مدیریت بحران شهرستان پارس آباد در حالی از سال 88 آغاز شده که این پروژه طی 8 سال نه تنها تا کنون به اتمام نرسیده بلکه در وضعیت اسفناکی قرار دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آران مغان، احداث سالن چند منظوره مدیریت بحران شهرستان پارس آباد در حالی از سال 88 آغاز شده که این پروژه طی 8 سال ساخت نه تنها به اتمام نرسیده بلکه این پروژه در وضعیت اسفناکی قرار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آران مغان, آران مغان, , آران مغان,

این پروژه به گفته شهردار سابق شهر پارس آباد قرار بود در سال 94 و در هفته دولت به بهره برداری برسد، اما نه تنها خبری از افتتاح آن نشد بلکه هنوز که هنوز هست این پروژه درجا میزند، بطوری که ساختمان مدیریت بحران پارس آباد شبیه به یک ساختمان جنگ زده تبدیل شده است.

,

ساختمان مدیریت بحران شهرستان پارس آباد که با هدف هدایت عملیات امداد و نجات و کمک رسانی به آسیب دیدگان حوادث و سوانح طبیعی و استقرار مسوولان عضو شورای مدیریت بحران در مواقع بحرانی احداث شود و به گفته فرماندار سابق شهرستان پارس آباد تا سال 93 برای اجرای این طرح پنج میلیارد ریال هزینه هم شده است؛ این روزها بدون داشتن حتی یک نگهبان به حال خود رها شده است.

,

این در حالی است که به گفته داداشی شهردار سابق شهر پارس آباد برای ساخت و تجهیز این سالن 11 میلیارد ریال پیش بینی شده است که از این رقم سه میلیارد ریال صرف خرید و تامین تجهیزات می شود.

,

حال با یک حساب سرانگشتی و صرف هزینه های چند صد میلیونی برای پروژه ای که احداث آن از سال 88 شروع و تا کنون نیز به اتمام نرسیده است، مسوولان ما چقدر توانسته اند به وعده های داده شده خود در احداث این پروژه جامه عمل بپوشانند؟

,

 

,

///

, ///,

///

, ///,

///

, ///,

///

, ///,

///

, ///,

///

, ///,

///

, ///,

///

, ///,

///

, ///,

///

, ///,

///

, ///,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه