اخبار داغ

معاون اقتصادی استاندار قزوین:

مردم از کیفیت نان رضایت ندارند/ ذخیره سازی 18 ماه نیاز گندم استان

مردم از کیفیت نان رضایت ندارند/ ذخیره سازی 18 ماه نیاز گندم استان
معاون اقتصادی استاندار قزوین با اشاره به عدم رضایتمندی مردم از کیفیت نان، گفت: باید چرخه تولید از گندم تا آرد اصلاح شود و آموزش‌های لازم برای پخت نان با کیفیت در دستور کار قرار گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار قزوین در جریان بازدید از کارخانه آرد تاکستان با بیان اینکه در موعد خرید گندم باید نظارت‌های لازم صورت گیرد، افزود: چرخه تهیه و تولید آرد و نان باید اصلاح شود و به همین منظور تدابیر لازم اتخاذ شده است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


وی با بیان اینکه نان یکی از مهم ترین موارد مصرفی مردم است، بر لزوم آموزش و مهارت لازم خبازان و کارگران نانوایی‌ها تاکید کرد و گفت: نانوایان و کارگران نانوایی‌ها باید مهارت لازم برای تولید نان با کیفیت را کسب و نسبت به تهیه نان مرغوب برای مردم تلاش کنند.

این مسئول اقتصادی استان با اشاره به عدم رضایتمندی مردم از کیفیت نان، گفت: باید چرخه تولید از گندم تا آرد اصلاح شود و آموزش‌های لازم برای پخت نان با کیفیت در دستور کار قرار گیرد.

وی با تقدیر از مدیریت کارخانه آرد تاکستان، تصریح کرد: هم اکنون و بطور روزانه حدود 100 تن آرد در این کارخانه تولید و به بازار مصرف عرضه می‌شود و نزدیک به 60 نفر بطور مستقیم در آن مشغول بکار هستند. 

حبیبی اضافه کرد: ظرفیت تولید این کارخانه 300 تن در روز است که در صورت بهبود کیفیت گندم و راه اندازی طرح توسعه کارخانه، تولید فعلی کارخانه افزایش خواهد یافت. 
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه