اخبار داغ

رییس ستاد اسکان مسافران نوروزی شهرستان شاهرود:

اسکان بیش از 20 هزار مسافر در شاهرود/ تجهیز 468 کلاس درس برای مسافران نوروزی

اسکان بیش از 20 هزار مسافر در شاهرود/ تجهیز 468 کلاس درس برای مسافران نوروزی
رییس ستاد اسکان مسافران نوروزی شهرستان شاهرود از تجهیز 468 کلاس درس برای مسافران نورزی خبر داد و گفت: شمار مسافران نوروزی اسکان داده شده در شاهرود به بیش از 20 هزار نفر رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید باباخانی رییس ستاد اسکان مسافران نوروزی و سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان شاهرود در گفتگو با نسل شاهوار شاهرود در خصوص مسافران نوروزی اسکان داده شده در شاهرود گفت: تعداد مسافران نوروزی اسکان داده شده در شاهرود به بیش از 20 هزار نفر رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل شاهوار شاهرود ,

وی با اشاره به تجهیز 62 مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی اظهار کرد: 468 کلاس درس در قالب 62 مدرسه و 40 سوئیت و اتاق در چهار مرکز رفاهی فرهنگیان شاهرود برای اسکان مسافران نوروزی آماده شده است.

,

سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان شاهرود افزود: امکانات رفاهی سوئیت های اقامتی کامل و در کلاس های تجهیز شده مدارس گروه الف فرش، تلویزیون، یخچال اختصاصی، متکا و پتو قرار داده شده است و کلاس های تجهیز شده مدارس گروه ب نیز این امکانات به صورت مشترک با سایر اتاق ها قرار دارد.

,

باباخانی با بیان اینکه ظرفیت ستاد اسکان آموزش و پرورش شاهرود هر شب دو هزار مسافر است بیان کرد: نمازخانه 36 باب از مدارس و سه سالن ورزشی آموزش و پرورش نیز برای شرایط بحرانی و افزایش مسافر پیش بینی شده است.

,

وی یادآور شد: سه پایگاه در نقاط مختلف شهر شاهرود کار اسکان و پذیرش مسافران نوروزی را انجام می دهند و مسافران می توانند با مراجعه به این پایگاه ها معرفی نامه اسکان و کروکی مدارس را دریافت کنند.

,

سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان شاهرود از تجهیز دو مدرسه در حوالی مراکز درمانی شاهرود برای اسکان و رفاه حال همراهان مجروحان حوادث رانندگی جاده ها خبر داد و گفت: ستاد اسکان آموزش و پرورش شاهرود تا دوازدهم فروردین ماه آماده پذیرش و اسکان مسافران نوروزی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه