اخبار داغ

جانشین فرماندهی انتظامی استان:

باند سارقان میلیاردی در قزوین منهدم شد

باند سارقان میلیاردی در قزوین منهدم شد
جانشین فرماندهی انتظامی استان قزوین از انهدام باند 3 نفره سارقان منازل و کشف 15 فقره سرقت منزل به ارزش 30 میلیارد ریال خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ سلمان امیری جانشین فرماندهی انتظامی استان قزوین در گفت‌وگو با  شاخص، اظهار کرد: با توجه به وقوع چندین فقره تخریب گاوصندوق و سرقت پول و طلا از منازل در سطح شهرستان قزوین و ایجاد جو ناامنی توسط سارقان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات و بررسی‌های لازم، موفق به شناسایی ۳ نفر از سارقان سابقه‌دار که تحت تعقیب پلیس در استان‌های لرستان، گرگان، تهران بزرگ و ‌البرز بودند، شدند.

,

جانشین فرماندهی انتظامی استان قزوین افزود: ماموران پلیس آگاهی استان قزوین طی هماهنگی با مقام قضایی در چند عملیات پلیسی ۲ نفر از سارقان را در استان البرز دستگیر و جهت ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی قزوین منتقل کردند.

,

امیری با اشاره به اینکه کلیه متهمان دارای سابقه کیفری هستند، اضافه کرد: در بازجویی فنی و پیچیده کارآگاهان پلیس آگاهی ، ۱۰ فقره سرقت منزل در قزوین و پنج فقره سرقت در سایر استان‌ها به ارزش تقریبی ۳۰ میلیارد ریال کشف شد.

,

وی گفت: پس از اعتراف متهمان مبنی بر فروش اموال مسروقه به دو مالخر در شهرستان کرج، کارآگاهان ۲ متهم دیگر را نیز دستگیر کردند.

,

جانشین فرماندهی انتظامی استان قزوین با اشاره به اینکه مقداری از اموال مسروقه کشف و تحویل مالباختگان شد، تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضایی با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

,

امیری با اشاره به اینکه عمده منازل سرقتی فاقد سیستم هشدار دهنده بودند به شهروندان توصیه کرد: منازل خود را به تجهیزات ایمنی و بازدارنده مجهز و فرصت ارتکاب جرم را از مجرمان سلب و با پلیس در راستای ارتقاء احساس امنیت در جامعه همکاری کنند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه