اخبار داغ

امام جمعه گرمسار:

رعایت اصل بی طرفی در انتخابات بسیار ضروری است

رعایت اصل بی طرفی در انتخابات بسیار ضروری است
امام جمعه گرمسار گفت: یکی از مهم ترین ویژگی های بارز انتخابات درجمهوری اسلامی ایران رعایت اصل بی طرفی در فضای اجرایی و نظارتی انتخابات است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گرمسارآنلاین صبح امروز جلسه هیئت اجرایی انتخابات شوراهای شهر  گرمسار با حضور امام جمعه و فرماندار گرمسار در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارآنلاین,

 در این جلسه حجت الاسلام سید علی مهدی نژاد امام جمعه گرمسار با بیان این مطلب  گفت: انتخابات به نوعی  حضور در فضای  تصمیم گیری کشور است و هر فردی نباید از این فضا به راحتی گذر کند و انتخاب او به صورت مستقیم در کشور و منطقه مورد زندگی اش  تاثیر می گذارد.

,

 امام جمعه گرمسار ضمن تبریک فرارسیدن عید نوروز، بر قانونمندی، قانونمداری، رعایت اصل بی طرفی و برگزاری انتخاباتی سالم و شفاف تاکید نمود.

,

مهدی نزاد ایجاد هماهنگی بین اعضای هیئت اجرایی در برگزاری انتخابات را مهمترین وظیفه این هیئت دانست و گفت: باید با بررسی عملکرد ستاد انتخابات این شهرستان در انتخابات گذشته از تجربیاتی که در سالهای قبل به دست آمده استفاده کنیم.
در ادامه این جلسه داریوش طاهری؛ فرماندار گرمسار ضمن ارائه آمار دقیق تعداد ثبت نام شدگان کاندیداها در شهر وروستاهای حوزه انتخابیه اظهار کرد: هدف همه برگزار کنندگان انتخابات بر آن است تا مردم به این ذهنیت و باور عمومی برسند که ما مجریان، انتخاباتی سالم و شفاف برگزار خواهیم کرد.

,
,

رئیس هیئت اجرایی شهرهای شهرستان ادامه داد: برگزاری انتخاباتی سالم، شفاف با مشارکت حداکثری هدف اصلی دولت تدبیر و امید است.

,

طاهری با قدردانی از تلاش همه دست اندکاران برگزاری انتخابات در شهرستان ، تعامل، همفکری و همدلی در برگزاری هرچه بهتر انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان خواستار شد.

,

وی اجرا، نظارت و حضور مردم را سه رکن اساسی انتخابات عنوان کرد .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه