اخبار داغ

گزارش؛

پیام تگزاسی یانکی ها در پسابرجام/ ایالاتِ متحده یِ ضدِ ایران

پیام تگزاسی یانکی ها در پسابرجام/ ایالاتِ متحده یِ ضدِ ایران
در دوران پسا برجام اقدامات متعددی از سوی آمریکایی ها علیه ایران انجام شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مرصاد، انتخاب دونالد ترامپ به ریاست جمهوری ایالات متحده نشان دهنده یک پیام آشکار از سوی آمریکایی ها به جهان بود. پیامی که بیش از هر کشور دیگری، متوجه مردم ایران بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

 

,

در ادامه هم تصمیم ترامپ مبنی بر ممنوعیت ورود مردم چندین کشور از جمله ایران به آمریکا پیام را آشکارتر کرد.  مشخص است فردی که مردم آمریکا او را به مسند ریاست جمهوری نشانده اند، اقدامات ضد ایرانی خود را به پشتوانه همین پیام آمریکایی ها بود که گسترش داده است.

,

 

,

با این وجود مخالفت هایی با تصمیم مهاجرتی ترامپ صورت گرفت و در بار اول نیز این قانون تعلیق شد اما در مرحله بعدی به نظر می رسد عزم ترامپ و برخی دیگر از ایالت ها این است که این تصمیم ماندگار شود.

,

 

,

بر همین اساس 13 ایالت آمریکا به رهبری ایالت تگزاس، ائتلافی تشکیل داده‌اند تا از فرمان جنجالی «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا، مبنی بر ممنوعیت ورود اتباع 6 کشور مسلمان به آمریکا دفاع کنند.

,

 

,

در مقابل مخالفت ها با تصمیم مهاجرتی ترامپ، این اقدام 13 ایالت ایالات متحده نشان دهنده عمق نگرش ضد ایرانی در کشور آمریکاست.

,

 

,

چندی پیش نیز یک آمریکایی 51 ساله در شهر «کانزاس»، دو هندی حاضر در رستوران این شهر را، به ظن اینکه آنها ایرانی هستند، به گلوله بست که در نتیجه آن، یک نفر کشته شد.

,

 

,

این اتفاقات در حالی رخ می دهد بیش از 3 سال از آغاز سیاست خارجی دولت یازدهم می گذرد. همچنین مدتی است که برجام اجرایی شده است.

,

 

,

ایالات متحده آمریکا پس از برجام نیز تحریم های متعددی را علیه ایران وضع کرده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه