اخبار داغ

هوای تهران پاک است

هوای تهران پاک است
نتایج پیش بینی کیفیت هوای تهران نشانگر برقراری شرایط شرایط پاک در روز جاری (چهارشنبه) بوده و پیش بینی می شود تا روز پنجشنبه شرایط کیفی هوای سالم در بیشتر مناطق شهر تهران برقرار شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بر اساس نتایج پارامترهای هواشناسی پیش بینی شده برای ایستگاه مهرآباد با افزایش تدریجی میزان ناپایداری جوی در روز جاری (چهارشنبه 9 فروردین)، در برخی ساعات وزش باد شدید (بزرگی بین 8 تا 11 متربرثانیه) از سمت نواحی غربی انتظار می رود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بر اساس این گزارش، این شرایط تا روز پنجشنبه کمابیش ادامه داشته و همراه با وزش باد نسبتا شدید (بزرگی بین 5 تا 8 متربرثانیه) در برخی ساعات، بارش باران نیز پیش بینی می شود. همچنین دما تا روز پنجشنبه 10 فروردین ماه، کاهش نسبی خواهد یافت.

,

به تدریج در روز جمعه 11 فروردین، از میزان ناپایداری جوی کاسته شده و تنها در برخی ساعات وزش باد موثر (بزرگی بین 3 تا 5 متربرثانیه) انتظار می رود.

,

نتایج پیش بینی کیفیت هوا نیز نشانگر برقراری شرایط مطلوب کیفی هوا (شرایط پاک) در روز جاری (چهارشنبه) بوده و پیش بینی می شود تا روز پنجشنبه شرایط کیفی هوای سالم در بیشتر مناطق شهر تهران برقرار شود.

,

بر اساس گزارش شرکت کنترل کیفیت هوای تهران شاخص کیفی هوا در 24 ساعت گذشته منتهی به 8 صبح امروز 48 و در شرایط پاک بوده است.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه