اخبار داغ

مدیر امور سینمایی استان اعلام کرد:

استقبال خوب مردم قزوین از فیلم "ماجرای نیمروز"/ اکران "گشت ارشاد2" در سینما بهمن آغاز شد

استقبال خوب مردم قزوین از فیلم "ماجرای نیمروز"/ اکران "گشت ارشاد2" در سینما بهمن آغاز شد
مدیر امور سینمایی قزوین با بیان اینکه استقبال مردم قزوین از فیلم "ماجرای نیمروز" خوب بود، اعلام کرد: اکران فیلم "گشت ارشاد 2" از روز یکشنبه هفته جاری در سینما بهمن آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسکندر نادری پور در گفت‌وگو با  صبح قزوین درباره اکران‌های عیدانه سینما بهمن قزوین اظهار  کرد: از اواخر سال گذشته دو فیلم برای اکران در سینما بهمن شروع شده بود که هم اکنون نیز نمایش آنها برای مخاطبان ادامه دارد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


مدیر امور سینمایی قزوین افزود: فیلم "مبارک" با ژانر کودک و فیلم "خوب، بد و جلف" با محوریت طنز به دلیل استقبال مخاطبان اکران آنها در تعطیلات نوروز ادامه دارد. 

وی ادامه داد: فیلم "خوب، بد، جلف" در مدت اکران خود در سینما بهمن که از دوم اسفندماه شروع شد تا به امروز 22میلیون و 600 هزارتومان فروش داشته است. 

این مسئول ابراز کرد: فیلم "مبارک" از 27 بهمن ماه سال گذشته اکران شد و تا به امروز 12 میلیون و 440 هزار تومان فروش داشت. 

وی با بیان اینکه فیلم "ماجرای نیمروز" از 28 اسفندماه در سینماهای قزوین اکران شد، عنوان کرد: با وجود تعطیلات نوروزی استقبال از این فیلم که از برگزیدگان جشنواره فجر بود، بسیار خوب است و به میزان 2 میلیون و 600 هزارتومان فروش داشت که با اتمام تعطیلات نوروزی پیش بینی ما افزایش استقبال از این فیلم سینمایی است. 

مشکلات سینمایی در استان قزوین زیاد است
مدیر سینما بهمن قزوین بیان کرد: اکران فیلم "گشت ارشاد 2" از روز یکشنبه هفته جاری در سینما بهمن آغاز شد. 

نادری پور درباره ساعت سانس‌های فیلم‌های سینمایی در سینما بهمن عنوان کرد: اولین سانس نمایش هر روز از ساعت 11:30 دقیقه شروع می‌شود و دوساعت به دوساعت افزایش می‌یابد و تا 21:30 دقیقه ادامه خواهد داشت. 

وی افزود: فیلم ماجرای نیمروز در سالن دوم سینما بهمن هر روز در سانس‌های 12، 16 و 20 اکران می‌شود و در سالن اصلی هر روز در ساعت 17:30 دقیقه پخش می‌شود.

مدیر امور سینمایی قزوین بیان کرد: سانس‌های اکران فیلم " گشت ارشاد 2" ساعات 14 - 15:30- 19:30 و 22 هر روز در سینما بهمن است. 

وی در پایان ابراز کرد: مشکلات سینمایی در استان قزوین زیاد است؛ اما حمایت لازم از سوی متولیان صورت نمی‌گیرد و انتظار ما این است مسئولان فرهنگی با رایزنی با مدیران استانداری و شهرداری بخشی از مشکلات حوزه سینمایی استان را رفع کنند. 
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
, مشکلات سینمایی در استان قزوین زیاد است,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه