اخبار داغ

تکرار حرمت شکنی های مشکوک در سایه نظارت میراث فرهنگی کرمانشاه؛

رقاصی زنان در یک قدمی اماکن مقدسه/ ضرورت ریشه کنی تحرکات مشکوک ضد دینی + فیلم و عکس

رقاصی زنان در یک قدمی اماکن مقدسه/ ضرورت ریشه کنی تحرکات مشکوک ضد دینی + فیلم و عکس
غرفه های گردشگری تحت نظارت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کرمانشاه تبدیل به رقاص خانه مختلط شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  شبکه اطلاع رسانی مرصاد،  چندی پیش بود که اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه با برگزاری مراسم آوازه خوانی زنان تک خوان یک نشست عمرانی را تبدیل به فضای ضد اخلاقی و دینی در حضور مدیران دولتی کرد. (شرح این خبر را اینجا بخوانید)

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد, اینجا بخوانید,

 

,

پس از این اقدام که با واکنش خانواده های شهدا و علما مواجه شد اینبار در غرفه های گردشگری تحت نظارت این اداره کل به شکلی مشکوک فضا برای رقاصی زنان مهیا است.

,

 

,

ویدیویی که در اختیار شبکه اطلاع رسانی مرصاد قرار گرفته است نشان می دهد که این محل که در یک قدمی امام زاده ابراهیم (ع) و البته مسجدالنبی طاقبستان قرار داد زنی با لباس های محلی در کنار مجموعه ای از مردان رقاصی کرده و از برخی حاضرین پول دریافت می کند!

,

 

,

در حالی که همچنان روند رسیدگی به برگزاری تکخوانی زنان توسط میراث فرهنگی مفتوح است باید بررسی شود که چرا برخورد با عاملان آن به گونه ای نبوده است که مانع تکرار مجدد این حرمت شکنی ها شود.

,

 

,

اهتمام میراث فرهنگی کرمانشاه به هتک حرمت احکام دینی در حالی است که مجموعه ای از ناکارآمدی های این مدیریت در حوزه وظایف اصلی آن در گزارش های متعددی توسط مردم به مرصادنیوز ارسال و منتشر شده است.(اینجا، اینجا، اینجا، اینجا و اینجا بخوانید).

, اینجا, اینجا, اینجا, اینجا, اینجا,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه