اخبار داغ

توصیه های پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد به رانندگان نوروزی/ پرترددترین جاده های استان/ کاهش15 درصدی تصادف منجر به فوت در استان

توصیه های پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد به رانندگان نوروزی/ پرترددترین جاده های استان/ کاهش15 درصدی تصادف منجر به فوت در استان
جانشین پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد به آخرین وضعیت جاده های ارتباطی این استان اشاره کرد و گفت: هم اینک جاده یاسوج - اصفهان و جاده گچساران - بهبهان - باشت پرتردد ترین جاده های استان هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس ، سرگرد حسن دانایار در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار کرد: با آغاز دور دوم سفرهای نوروزی حجم تردد خودورها در جاده های ارتباطی یاسوج - اصفهان و جاده گچساران - بهبهان - باشت بالاست و با این حال مشکل خاصی در سطح این جاده ها و سایر جاده های موصلاتی استان کهگیلویه و بویراحمد نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی با اشاره به اینکه جاده های استان در حال حاضر از ترافیک روانی برخوردار هستند، بیان کرد: حجم تردد در جاده های استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به مدت مشابه سال گذشته 3 درصد افزایش داشته است.

,

دانایار ابراز داشت: در روزهای اخیر تصادف رانندگی در جاده های کهگیلویه و بویراحمد منجر به فوت چند نفر از هم استانی ها و هموطنان شد اما در عین حال با تهمیداتی که پلیس راه امسال اندیشید نسبت به مدت مشابه سال قبل 15 درصد کاهش تصادفات منجر به فوت را داشته ایم.

,

جانشین پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد به پیش بینی های سازمان هواشناسی و احتمال بارندگی  روزهای آینده در استان نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به لغزندگی جاده ها به رانندگان و گردشگران نوروزی توصیه می شود که کمربند ایمنی خود را ببندند و با رعایت فاصله طولی مناسب و پرهیز از سرعت و سبقت غیرمجاز به مسیر خود ادامه دهند.

,

دانایار رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و عدم استفاده از تلفن همراه حین رانندگی را به رانندگان توصیه کرد و از آنها خواست تا در طول مسیر حتما بعد از هر یک تا دوساعت رانندگی، استراحت کرده و با اطمینان خاطر بیشتری رانندگی کنند.

,

وی عامل بیشتر تصادفات در جاده های کهگیلویه و بویراحمد را انحراف به چپ، سبقت و سرعت غیر مجاز عنوان کرد و گفت: بیشتر تصادفات در 30 کیلومتری ورودی شهرها و به دلیل عجله و شتاب رانندگان برای رسیدن به مقصد اتفاق می افتد. 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه