اخبار داغ

رییس اداره‌ دامپزشکی شهرستان البرز:

بیش از یک تن تلفات مرغ رها شده در شهرستان البرز معدوم شد

بیش از یک تن تلفات مرغ رها شده در شهرستان البرز معدوم شد
رییس اداره‌ دامپزشکی شهرستان البرز گفت: بیش از یک تن تلفات مرغ رها شده در اراضی روستای حصار خروان واقع در شهرستان البرز، معدوم و ضد عفونی گردید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر علی آقاجان‌نیا معلم رییس اداره‌ دامپزشکی شهرستان البرز در گفت‌و‌گو با ندای البرز ،اظهار کرد: بر اساس گزارش‌های رسیده مبنی بر تخلیه غیر مجاز تلفات طیور، سریعا اکیپی از کارشناسان دامپزشکی به محل تخلیه‌ طیور تلف شده اعزام و مشاهده شد که در حدود یک تن تلفات طیور به صورت غیرقانونی در محلی که نزدیک منطقه‌ مسکونی بوده تخلیه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  ندای البرز ،,

علی آقاجان‌نیا معلم افزود: کارشناسان اداره دامپزشکی شهرستان البرز با هدف پیشگیری از شیوع بیماری‌های طیور و جلوگیری از آلودگی‌های ثانویه با همکاری دهیاری روستای حصار خروان، اقدام به معدوم سازی تلفات کرده و سپس منطقه را ضدعفونی کردند.

,

رییس اداره دامپزشکی شهرستان البرز گفت: خوشبختانه با توجه به پایش‌ و نمونه برداری تصادفی از واحدهای پرورش طیور در حال حاضر آلودگی‌ به بیماری‌های فوق حاد تنفسی پرندگان در شهرستان وجود ندارد .

,

این مسوول در پایان تصریح کرد: علی‌ رغم معدوم‌سازی صورت گرفته، اداره‌ی دامپزشکی شهرستان البرز موضوع را پیگیری خواهد کرد تا افراد خاطی را شناسایی و به مراجع قضایی معرفی کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه