اخبار داغ

تیم های نیمه نهایی جام شهدای فوتبال بخش احمدی مشخص شدند

تیم های نیمه نهایی جام شهدای فوتبال بخش احمدی مشخص شدند
مسابقات فوتبال جام شهدای بخش احمدی بعد از وقفه در تعطیلات اولیه عید نوروز که به علت بارش شدید باران لغو شده بود، امروز در بخش احمدی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ورزش۵؛ در بازی های عقب افتاده گروه الف این پیکارها، تیم شاهین بانگود که دو دیدار برگزار نشده داشت امروز با حساب پر گل ٩ بر یک تیم پاشغ احمدی را از پیش رو برداشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ورزش۵,

ضمن اینکه تیم کشاورز حشم بلم از حضور در مسابقه فردا مقابل تیم شاهین بانگود خوداری کرد تا هر دو تیم به ترتیب با کسب ١٠ و ٧ امتیاز بعنوان تیم های اول و دوم به مرحله نیم نهایی صعود کنند.

,

همچنین دیدار تیم های پاشغ احمدی و امید پور که قرار بود فردا برگزار شود به دلیل اعلام عدم حضور تیم (نماینده پور) سه بر صفر نتیجه به سود (تیم پاشغ) رقم خورد تا در جدول این تیم با کسب ۵ امتیاز در جایگاه سوم گروه الف قرار گیرد.

,

تیم های المهدی میرحسنی با ٢ امتیاز و امید پور بدون امتیاز در رتبه های چهارم و پنجم گروه الف ایستادند تا از حضور در مرحله نیمه نهایی باز بمانند.

,

با توجه به صعود تیم های وحدت سراح و اتحاد شهرداری سرگز از گروه ب ، مسابقات مرحله نیمه نهایی روز پنج شنبه دهم فروردین ماه برگزار می شود.

,

در بازی نخست مرحله نیمه نهایی این پیکارها از ساعت ١٠ صبح پنج شنبه شاهین بانگود تیم نخست گروه الف به مصاف اتحاد شهرداری سرگز تیم دوم گروه ب می رود.

,

اما در دومین بازی این مرحله نیز از ساعت ١۴ روز پنچشنبه وحدت سراح تیم نخست گروه ب به مصاف کشاورز حشم بلم تیم دوم گروه الف خواهد رفت تا تکلیف فینالیست ها مشخص شود.

,

مرحله پایانی این مسابقات روز جمعه یازدهم فروردین ساعت ١٠ صبح برگزار میشود تا تکلیف تیم قهرمان این دوره از رقابتها مشخص شود.

,

بیست و ششمین دوره مسابقات فوتبال جام شهدای بخش احمدی که با حضور۹ تیم در دو گروه از دوم فروردین به میزبانی زمین ورزشی روستای حشم بلم آغاز و تا یازدهم فروردین ماه ادامه دارد.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه