اخبار داغ

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان اسدآباد تأکید کرد:

گوشت چرخ‌کرده از پیش چرخ شده غیربهداشتی است/مردم بادقت گوشت بخرند

گوشت چرخ‌کرده از پیش چرخ شده غیربهداشتی است/مردم بادقت گوشت بخرند
رئیس اداره دامپزشکی اسدآباد گفت: خرید گوشت از پیش چرخ شده غیربهداشتی است و مردم باید در مواقع خرید به این مهم توجه داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا عادل بصیری‌پور در گفت‌وگو با آوای سیدجمال؛ با اشاره به بازرسی و نظارت بهداشتی بر فرآورده های خام دامی از تولید تا عرضه توسط کارشناسان دامپزشکی، اظهار کرد: این امر به منظور کنترل و پیشگیری از بروز بیماری‌های مشترک بین انسان و دام انجام می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای سیدجمال,

وی با اشاره به پلمپ دو واحد مرغ فروشی متخلف در اسدآباد در آستانه نوروز امسال، گفت: با توجه به امکان تخلف برخی از مراکز عرضه  لازم است که شهروندان نسبت به خرید مرغ توجه بیشتری داشته باشند.

,

رئیس اداره دامپزشکی اسدآباد گفت: با توجه به امکان تخلف برخی مراکز عرضه مواد پروتئینی در فروش گوشت قرمز شهروندان از خرید گوشت چرخ کرده خودداری کنند.

,

وی افزود: توجه به هشدارهای بهداشتی دامپزشکی و تهیه فرآورده‌های خام دامی از مراکز مجاز عرضه که تحت  نظارت دامپزشکی است، مطمئن ترین راه تضمین سلامت شهروندان است.

,

بصیری‌پور با بیان اینکه شهروندان باید در موقع خرید گوئشت به شکل ظاهری و رنگ و بوی ان توجه کنند، از آنان خواست در صورت مشاهده تغییر رنگ و وجود بوی بد مراتب را به اداره دامپزشکی اطلاع دهند.

,

وی تأکید کرد: خرید گوشت از پیش چرخ شده غیربهداشتی است و می‌تواند سلامت مردم به خطر بیندازد.

,

بصیری‌پور افزود: شهروندان علاوه بر تهیه گوشت از مراکز معتبر باید به مهر و برچسب لاشه‌ها که علاوه بر تاریخ تولید، جنسیت دام ذبح شده نیز توسط دامپزشکی مشخص می‌شود، دقت کنند.

,

موارد مشابه‌  تخلف در زمینه بهداشت عمومی در مراکز عرضه فرآورده دامی را از طریق سامانه پیامکی  1512 و یا شماره تماس‌های 33132066 و 33134926 به دامپزشکی اطلاع‌ دهید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه