اخبار داغ

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری:

10 میلیارد ریال کالای قاچاق در چهارمحال و بختیاری توقیف شد

10 میلیارد ریال کالای قاچاق در چهارمحال و بختیاری توقیف شد
فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال در محور "لردگان به بروجن" خبر داد و گفت: این دستگاه کامیون کشنده حامل 41 هزار و 278 قلم لوازم خانگی خارجی قاچاق توقیف و راننده آن را دستگیر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار غلامعباس غلامزاده فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با مشکات برین؛ اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان کالا قصد دارند دو محموله کالای قاچاق را از محور مواصلاتی لردگان و بروجن به استان های مرکزی کشور منتقل کنند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران فرماندهی این استان قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مشکات برین؛,

وی افزود: در این راستا ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان پس از هماهنگی با مقام قضائی طی عملیات ایست و بازرسی در محور "لردگان به بروجن" یک دستگاه کامیون کشنده حامل 41 هزار و 278 قلم لوازم خانگی خارجی قاچاق را توقیف و راننده آن را دستگیر کردند.

,

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: همچنین در عملیات دیگری در همین محور ماموران انتظامی لردگان در بازرسی از یک دستگاه کامیون کشنده انواع کالای قاچاق شامل: لامپ، ریموت برقی، قفل، نخ پلمب، توپ پلاستیکی خارجی و غیره فاقد مدارک مثبت گمرکی کشف و راننده آن را دستگیر کردند.

,

سردار غلامزاده در پایان ارزش کالاهای مکشوفه را 10 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه