اخبار داغ

ارتقاء هتلینگ با تکریم بیماران در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس

ارتقاء هتلینگ با تکریم بیماران در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس
رئیس مجتمع آموزشی پژوهشی درمانی پیامبر اعظم (ص) از راه اندازی سیستم توزیع غذای گرم در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس برای اولین بار در هرمزگان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ مهدی حسنی آزاد،گفت: به منظور ارتقای هتلینگ و افزایش رضایتمندی بیماران، سیستم توزیع غذای گرم در بیمارستان های واقع در این مجتمع راه اندازی و توزیع غذا در ترالی های گرم خانه دار و در ظروف چینی مخصوص به صورت گرم در بالین بیمار صورت گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

رئیس مجتمع آموزشی پژوهشی درمانی پیامبر اعظم (ص)  ادامه داد: بدین منظور بررسی های اولیه در خصوص اجرای بهتر سیستم توزیع غذا توسط کارشناسان  تغذیه این مجتمع در سطح کشور انجام شد و مدل های از پیش ساخته شده و آماده موجود مورد بررسی قرار گرفت.

,

حسنی آزاد ادامه داد: با توجه به عدم هم خوانی قطعات و ظروف از پیش ساخته شده و حصول نتیجه مطلوب، در نهایت طرح ترالی و ظروف مورد استفاده توسط مسئولین تغذیه این مجتمع طراحی و به شرکت های سازنده ارائه شد و در نهایت پس از تائید طرح پیشنهادی آماده و به بیمارستان تحویل و با موفقیت اجرایی گردید.

,

 وی در خاتمه ضمن تأکید بر این که قطعاً تغذیه مناسب نقش عمده ای در بهبودی و سلامت بیماران دارد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر با وجود سه کارشناس تغذیه در این مجتمع و حضور مداوم آنها در بخش های بالینی به صورت روزانه و بررسی رژیم غذایی بیماران و در کنار آن توزیع غذای گرم، نهایت سعی بر آن شده است که سلامت تغذیه ای بیماران تأمین شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه