اخبار داغ

مدیر آموزش و پرورش میناب اعلام کرد

رشد 50 درصدی پذیرش و اسکان مهمان در نوروز 96

رشد 50 درصدی پذیرش و اسکان مهمان در نوروز 96
مدیر آموزش و پرورش شهرستان میناب از پذیرش 15 هزار و 219 نفر روز در قالب هزار و 411 خانوار فرهنگی در این شهرستان خبرداد و گفت: پذیرش مهمانان نوروزی در میناب در نوروز 96 نسبت به سال گذشته 50 درصد رشد داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضاسالاری میری در گفتگو با میناب جنوب، با اشاره به پذیرش تعداد 10 هزار و 204 نفر روز طی یکسال گذشته در ستادهای اسکان در این شهرستان، گفت: از آغاز دایر شدن ستادهای اسکان در میناب تا به امروز تعداد 15 هزار و 219 نفر روز در قالب یک هزار و 411 خانوار در ستاد اسکان مهمانان نوروزی این شهرستان پذیرش شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میناب جنوب,

وی افزود: تا کنون بیش از 15 هزار نفر روز از خدمات ستادهای اسکان فرهنگیان شهرستان میناب استفاده کرده اند که به نسبت پذیرش شدگان در  یکسال گذشته 50 درصد افزایش داشته است.

,

سالاری میری با بیان اینکه طی روزهای گذشته با توجه به ناپایداری جوی، شرایط اسکان اضطراری برای 70 خانوار فراهم شده بود، اظهار کرد: پذیرش و خدمات رسانی به مهمانان فرهنگی در ستاد اسکان این شهرستان تا روز دوازدهم فروردین ماه سال جاری ادامه دارد.

,

به گفته مدیر آموزش و پرورش میناب، 20 آموزشگاه در قالب 133کلاس درس آماده پذیرایی از مهمانان فرهنگی از سراسر کشور در این شهرستان می باشد.

,

وی خاطر نشان کرد: مهمانان پذیرش شده از شهرستان های کرمان، شیراز، یزد، کهنوج، جیرفت و سایر شهرهای استان هرمزگان بوده و  تمام سعی و تلاش مجموعه آموزش و پرورش شهرستان این بوده که مهمانان نوروزی تعطیلات خود را در کمال آرامش و شادی در میناب سپری کنند.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه