اخبار داغ

عکس نوشته/انتقاد آیت‌الله مکارم‌شیرازی از تعطیلات زیاد در کشور

عکس نوشته/انتقاد آیت‌الله مکارم‌شیرازی از تعطیلات زیاد در کشور
مرجع تقلید شیعیان به تعطیلات زیاد حوزه و کشور اشاره کرد و گفت: گفت: ارباب فکر درزمینهٔ تعطیلات مطالعه کرده و فکر اساسی برای تعطیلات مملکت و حوزه‌ها داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازی صبح امروز در درس خارج فقه که در مسجد اعظم برگزار شد، با اشاره به  تعطیلات زیاد حوزه و کشور اشاره کرد و گفت: حوزه دو سوم سال تعطیل است و حتی وسط سال نیز برای طلاب اردوی زیارتی می‌گذارند و با این حجم تعطیلات انتظار داشتن شیخ طوسی‌ها  از حوزه‌های علمیه هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , هرمز, ؛آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازی صبح امروز در درس خارج فقه که در مسجد اعظم برگزار شد، با اشاره به  تعطیلات زیاد حوزه و کشور اشاره کرد و گفت: حوزه دو سوم سال تعطیل است و حتی وسط سال نیز برای طلاب اردوی زیارتی می‌گذارند و با این حجم تعطیلات انتظار داشتن شیخ طوسی‌ها  از حوزه‌های علمیه هستیم.,

آیت‌الله مکارم شیرازی ادامه داد: در کشورهای پیشرفته نیز این تعطیلات را نداریم و یکی از معضلات مملکت و حوزه‌های علمیه این تعطیلات است، امسال سال اقتصاد مقاومتی، تولید  و اشتغال است، آیا با سه چهار ماه کار تولید و اشتغال کشور درست می‌شود.

,

استاد برجسته حوزه علمیه قم گفت: باید ارباب فکر در زمینه تعطیلات مطالعه کرده و فکر اساسی برای تعطیلات حوزه‌ها داشته باشند.

                                                        

,
,
, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه