اخبار داغ

در پیامی صورت گرفت؛

نماینده ولی فقیه در سپاه درگذشت رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس را تسلیت گفت

نماینده ولی فقیه در سپاه درگذشت رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس را تسلیت گفت
حجت‌الاسلام و المسلمین سعیدی در پیامی درگذشت دکتر اردستانی، رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس را تسلیت گفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در پی درگذشت دکتر حسین اردستانی رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، حجت‌الاسلام و المسلمین علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تسلیتی صادر کرد. متن این پیام به شرح زیر است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بسم الله الرحمن الرحیم

,

انالله و انالیه راجعون

,

دریافت خبر درگذشت جانسوز آقای دکتر حسین اردستانی پس از سال‌ها درخشش در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل در جنگ تحمیلی 8 ساله از پیشتازان تاریخ‌نگاری دفاع مقدس به شمار می‌رفت، حزن‌آور و غم‌انگیز بود.

,

مجاهدت‌های مثال زدنی و تلاش‌های مستمر و خستگی ناپذیر دکتر اردستانی در امر تدوین و نگارش تاریخ افتخارآمیز 8 سال دفاع مقدس و ترسیم صادقانه و خلاقانه آن برای ماندگاری و الهام بخشی در تاریخ امروز و فردای این مرزوبوم، میراث گرانقدری است که منشأ حرکت و تداوم این راه ارجمند برای فعالان این عرصه خطیر قرار خواهد گرفت.

,

اینجانب فقدان این رزمنده دلیر، نویسنده توانا و رسالت‌آشنا و تاریخ‌نگار صادق و انقلابی را به همسر و فرزندان داغدیده و نیز همکاران گرانقدر و همرزمان قدرشناس و مسئولیت‌پذیر وی تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان معزز صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

,

علی سعیدی

,

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه