اخبار داغ

معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری شهرستان دماوند:

ممانعت یک شرکت خصوصی از فعالیت امداد خودرو در شهرستان دماوند باید توسط مراجع قضایی بررسی شود

ممانعت یک شرکت خصوصی از فعالیت امداد خودرو در شهرستان دماوند باید توسط مراجع قضایی بررسی شود
معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری شهرستان دماوند با بیان اینکه ممانعت یک شرکت خصوصی از فعالیت امداد خودرو در شهرستان دماوند باید توسط مراجع قضایی بررسی شود، گفت: باید توجه داشته باشیم که امداد خودرو، خدماتت شایسته‌ای به مردم و مسافران نوروزی ارائه می‌دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شاهرخ جهانشاهی در گفتگو با خبرنگار تارود، از بازدید از محل‌های استقرار امداد خودرو در شهرستان دماوند خبر داد و اظهار کرد: دستگاه‌های خدماتی مستقر در سطح شهرستان دماوند از جمله امداد خودرو، خدمات شایسته‌ای به مردم و مسافران نوروزی ارائه می‌دهند که این زحمات ستودنی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  تارود,

وی افزود: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته در ستاد نوروزی، جایگاه ایران‌خودرو و سایپا تعریف شده است تا در صورت وقوع حادثه، کمک‌رسانی به سرعت انجام شود.

,

معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری شهرستان دماوند با اشاره به ممانعت یک شرکت خصوصی در رابطه با فعالیت امداد خودرو در سطح این شهرستان، خاطرنشان کرد: در درجه اول، جایگاه حقوقی این شرکت باید مورد بررسی قرار گیرد که این امر، مستلزم پیگیری دستگاه قضایی می‌باشد.

,

جهانشاهی تأکید کرد: تمامی دستگاه‌های انتظامی و امنیتی، کلیه سطوح شهرستان دماوند را مورد پوشش قرار داده‌اند و در صورت عدم اعلام گلایه‌مندی از سوی مسافران، اقدامات خوب خدمات سفر در سطح شهرستان به وضوح مشاهده می‌گردد.

,

*فعالیت ۳۹ دستگاه جرثقیل خودروبر سبک و سنگین در سطح شهرستان دماوند/ نرخ خدمات امداد خودرو مصوب است

,

حسین حضرتی، مسئول اتحادیه آژانس‌ها، خودروبرها، جرثقیل‌دارن، پارکینگ‌داران و مکانیک‌های شهرستان دماوند در گفتگو با خبرنگار تارود، اظهار کرد: ۳۹ دستگاه جرثقیل خودروبر سبک و سنگین، تحت پوشش این اتحادیه قرار دارند که همزمان با تحویل سال جدید تا به حال، مشغول خدمات‌رسانی به مردم و مسافران نوروزی می‌باشند.

,  تارود,

وی افزود: شهروندان می‌توانند حادثه و یا خرابی خودرو را از طریق پلیس ۱۱۰، شماره تماس ۱۱۸ و همچنین شماره ۷۶۳۱۸۰۰۵، اطلاع دهند تا امدادگران در کمترین زمان ممکن، حاضر شوند و به ارائه خدمت بپردازند.

,

مسئول اتحادیه آژانس‌ها، خودروبرها، جرثقیل‌داران، پارکینگ‌داران و مکانیک‌های شهرستان دماوند در خصوص هزینه دریافتی توسط امداد خودرو خاطرنشان کرد: نرخ خدمات امداد خودرو مصوب است؛ به این ترتیب ورودی خودروبرها ۴۵ هزار تومان و کیلومتری ۲۵۰۰ تومان مصوب شده است؛ همچنین ورودی خودرو سوارها ۷۵ هزار تومان می‌باشد و به طور کلی، قیمت‌ها متغیر است.

,

, , , , ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه