اخبار داغ

آیت الله رئیسی:

دستگاه‌های مختلف گزارش اقدامات اقتصادمقاومتی خود را ارائه کنند/ دشمنان هیچ‌گاه گره‌ای از زندگی ما باز نخواهند کرد/ همت مردم در جنوب خراسان می تواند کارهای بسیاری را رقم بزند

دستگاه‌های مختلف گزارش اقدامات اقتصادمقاومتی خود را ارائه کنند/ دشمنان هیچ‌گاه گره‌ای از زندگی ما باز نخواهند کرد/ همت مردم در جنوب خراسان می تواند کارهای بسیاری را رقم بزند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: مسئولان باید گزارش اقدامات انجام شده در خصوص اقتصادمقاومتی را هم به اطلاع مردم برسانند و هم معلوم شود هر آنچه که رهبر معظم انقلاب فرمودند در راستای اقدام و عمل به چه میزان تحقق پیدا کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله سید ابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی و نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری در گفتگوی اختصاصی با خاورستان، اظهارکرد: در نام گذاری سال ها به نام اقتصاد مقاومتی، باید مردم احساس این را داشته باشند که اقداماتی که تاکنون انجام شده است توانسته باشد گره ای از گره‌های زندگی شان آن هم در میدان عمل بگشاید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، ,
 
,
 
,
*دستگاه‌های مختلف گزارش اقدامات اقتصادمقاومتی خود را ارائه کنند 
, *دستگاه‌های مختلف گزارش اقدامات اقتصادمقاومتی خود را ارائه کنند ,
 
,
تولیت آستان قدس رضوی با تاکید بر اینکه دستگاه های مختلفی که در زمینه اقتصادمقاومتی مسئولیت دارند باید گزارش کار بدهند، گفت: مسئولان باید گزارش اقدامات انجام شده در خصوص اقتصادمقاومتی را هم به اطلاع مردم برسانند و هم معلوم شود هر آنچه که رهبر معظم انقلاب فرمودند در راستای اقدام و عمل به چه میزان تحقق پیدا کرده است.
,
 
,
 
,
آیت الله رئیسی تصریح کرد: راه برون رفت و خروج ما از تحریم ها، تنها اقتصاد مقاومتی و اعتماد کردن به توانایی جوانان این کشور است.
,
 
,
 
,
*دشمنان هیچ گاه گره‌ای از زندگی ما باز نخواهند کرد
, *دشمنان هیچ گاه گره‌ای از زندگی ما باز نخواهند کرد,
 
,
وی تاکید کرد: ما باید بدانیم که از ناحیه دشمنان این کشور، هیچ گره ای از زندگی ما گشوده نخواهد شد چراکه این‌ها برای هیچ کس در دنیا گره ای را نگشوده اند که دومی ما باشیم.
,
 
,
 
,
*باید مسئولان باورعمیق داشته باشند که در پرتو اقتصادمقاومتی گره های کشور گشوده می شود
,
 
,
تولیت آستان قدس رضوی بیان کرد: مسئولان ما باید باورشان با تمام عمق و وجود شود که با دستان توانای مردان و زنان این کشور، گره های کشور گشوده می شود آن هم در پرتو اقتصاد مقاومتی.
,
 
,
 
,
*همت مردم در جنوب خراسان می تواند کارهای بسیاری را رقم بزند
, *همت مردم در جنوب خراسان می تواند کارهای بسیاری را رقم بزند,
 
,
آیت الله رئیسی گفت: در خراسان‌جنوبی، زمینه‌های کار، فعالیت و تلاش‌های فراوانی را داریم و درست است که نزولات آسمانی کمبود داشته است اما در جنوب خراسان معادن سنگ داریم و از همه مهم تر همت مردم والا و دستان توانای جوانان این استان است که می تواند کارهای بسیاری را رقم بزند.
,
 
,
 
,
وی افزود: مردم خراسان جنوبی تاکنون نشان داده اند که در عرصه های مختلف خیلی موفقیت آمیز وارد شده اند.
,
 
,
 
,
نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: امیدواریم آقای استاندار، فرمانداران، بخشداران و مسئولان محلی، همه به اینکه این مردم که مردمی فرهیخته هستند و هرجا لازم شده در کشور، بسیار فعالانه حضور پیدا کردند و کارنامه درخشانی در خدمت گذاری دارند، توجه داشته باشند.
,
 
,
 
,
آیت الله رئیسی، به حضور پرشور مردم خراسان‌جنوبی در کمک به عتبات عالیات اشاره کرد و افزود: مردم این استان در کمک به عتبات عالیات و وجب به وجب صحن حضرت موسی بن جعفر علیه‌السلام، علی‌رغم محرومیت، همت و حضور بسیاری را در بازسازی حرم کاظمین داشته اند و این نشان می دهد؛ مردم پای دین و نظام حاضرند از وجودشان مایه بگذارند.
,
 
,
 
,
وی در پایان گفت: امیدواریم همگان در این جهت عنایت کنند و در عمل مردم احساس کنند که ان‌شاءالله گره ای از زندگی مردم گشوده شود.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/ 5
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه