اخبار داغ

سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان :

اولویت نخست دفتر امور بانوان و خانواده در سال ۹۶

اولویت نخست دفتر امور بانوان و خانواده در سال ۹۶
امیدوارم با توجه به عملکرد خوب بانوان استان مردم در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا به زنان رای دهند و با روی کار آمدن بانوان شاهد تحولات عظیمی در حوزه ی زنان و خانواده در خوزستان باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بانوپرس : در اولین نشست مشاورین بانوان فرمانداریهای خوزستان  با محوریت بررسی آسیب های اجتماعی، کانون های اجتماعی فرهنگی و پارکهای بانوان که در محل اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان برگزار شد  فرانک موسوی سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری با اشاره به دغدغه های مقام معظم رهبری در زمینه آسیب های اجتماعی گفت: باید نگاه جدی در بحث آسیب های اجتماعی در استان شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بانوپرس ,

۲۳ کانون فرهنگی اجتماعی در استان درحال کار است ولی متاسفانه از ساختمانهای مناسبی برخوردار نیستند.

,

وی افزود: کانون های فرهنگی اجتماعی بانوان از تجهیرات لازم و مناسب را در اختیار ندارند با این وجود اتفاقات و برنامه های خوبی درحال اجرا میباشد .

,

موسوی به انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و اظهار داشت: امیدواریم با توجه به عملکرد های خوب بانوان استان مردم به زنان رای دهند و با روی کار آمدن آنان شاهد تحولات عظیمی در حوزه ی زنان و خانواده باشیم.

,

وی اولویت نخست دفتر امور بانوان و خانواده در سال جدید را با توجه به سخن مقام معظم رهبری اقتصادمقاومتی و مولدهای آن عنوان کرد و گفت: بحث اقتصاد مقادمتی ,تولید و اشتغال ابتدا توسط رهبری در سال۸۹ وارد گفتمان اقتصادی شد.

,

سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری اظهار داشت: هدفمند کردن یارانه ها, مدیریت مصرف ,استفاده از تولیدات داخلی,جذب سرمایه گذاری خارجی ,مدیریت منابع فعلی و شرایط کنونی همه مفهموم اقتصاد مقاومتی را دربر دارند .

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه