اخبار داغ

نماینده کوثر و خلخال در مجلس:

مسدود سازی مسیر گیوی-خلخال برای جلوگیری از وقوع حوادثی همچون "پلاسکو" عملیاتی شد

مسدود سازی مسیر گیوی-خلخال برای جلوگیری از وقوع حوادثی همچون "پلاسکو" عملیاتی شد
نماینده کوثر و خلخال گفت: مسدود سازی مسیر گیوی-خلخال جهت ترانشه برداری و بهسازی مسیر مربوطه برای جلوگیری از وقوع "پلاسکو"یی دیگر عملیاتی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوثرخبر، بشیر خالقی با اشاره به مسدود شدن جاده گیوی - خلخال اظهار کرد: جاده گیوی_خلخال تا اطلاع ثانوی به دلیل ترانشه برداری و رفع خطرات احتمالی مسدود شده است و تسریع در اتمام این عملیات در دستور کار مسئولین امر اجرایی و ستاد مدیریت بحران استان و شهرستان نیز قرار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوثرخبر,

وی ادامه داد: مسافران، گردشگران و اهالی می توانند از مسیر جایگزین آق بلاغ - خلخال یا فیروز آباد - خلخال برای تردد روزانه خود استفاده کنند.

,

خالقی با اشاره به مدت زمان ساخت جاده گیوی_ خلخال گفت: این جاده 58 سال پیش بدون امکانات و تجهزات در حاشیه رودخانه گیوی چایی احیا شده است که می بایست هم اکنون برای مقاوم سازی و همچنین بهسازی آسفالت این مسیر، اقدامات شایسته ای انجام شود.

,

نماینده شهرستان های کوثر و خلخال با بیان اینکه آسفالت این جاده قدیمی از بین رفته است خاطر نشان کرد: دستور آسفالت کاری این جاده از وزیر راه و شهرسازی اخذ شده که در آینده ای نه چندان دور عملیات اجرایی آن انجام خواهد شد.

,

خالقی در خصوص زمان اتمام"عملیات ترانشه برداری و بهسازی مسیر گیوی - خلخال گفت: تلاش ما بر این است که عملیات اجرایی این کار با مدیریت کامل به پایان برسد تا هیچگاه شاهد حادثه ای تلخ و ناگوار همچون "پلاسکو"برای اهالی منطقه و مسافران نباشیم.

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود به حوزه گردشگری شهرستان کوثر در حاشیه سد گیوی و رودخانه این شهر نیز اشاره کرد گفت: برنامه هایی جهت رفع مسائل و مشکلات روستاهای حومه سد گیوی بخصوص در حوزه راه در دستور کار قرار داردکه با عملیاتی ساختن این برنامه ها، نه تنها مشکلات مردم روستاهای همجوار حل می شود بلکه بخش گردشگری منحصر به فردی در حاشیه سد نیز  به وجود خواهد آمد که قطعا موجب ارتقای حوزه اقتصادی و گردشگری خواهد شد.

,

انتهای پیام/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه