اخبار داغ

آمارهای جالب روحانی از وضعیت اشتغال؛

500 هزار نفر در سال 95 بیکار شدند/ افزایش تعداد کارجویان نشان امید مردم است

500 هزار نفر در سال 95 بیکار شدند/ افزایش تعداد کارجویان نشان امید مردم است
رئیس جمهور با توجه اینکه یک میلیون و 200 هزار نفر در کشور در سال گذشته جویای کار بودند، گفت: برای 700 هزار نفر اشتغال ایجاد شد ولی جمعیت بیکاران افزایش 500 هزار نفری را در برداشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در جمع مدیران و مسئولان استان سمنان در سالن یادگار امام(ره) استانداری سمنان با اشاره به اینکه714 هزار اشتغال خالص در کشور ایجاد شده است، گفت: با توجه به دستور مقام معظم رهبری در سال 96 باید گام بلندی در اشتغال برداشته و بیش از 700 هزار شغل در کشور ایجاد شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

وی با توجه اینکه یک میلیون و 200 هزار نفر در کشور در سال گذشته جویای کار بودند، افزود: برای 700 هزار نفر اشتغال ایجاد شد ولی جمعیت بیکاران افزایش 500 هزار نفری را در برداشت.

,

رئیس جمهور با اشاره به اینکه سال گذشته وضع ایجاد اشتغال به طور نسبی در کشور خوب بوده است، بیان کرد: ایجاد اشتغال با شرایط سختی انجام شده است.

,

روحانی با تاکید براینکه باید گام جدی برای ایجاد اشتغال در کشور برداشته شود، گفت: دولت به تنهایی نمی تواند از عهده این امر برآید و به همراهی همه مسئولان قوای سه گانه و مردم نیازمند است.

,

رئیس جمهور در ادامه افزود: شغل آفرینی در کشور زمانی صورت گرفته است که نفت از 140 دلاری به 50 دلار رسید.

,

وی با توجه به اینکه براساس آمار اسفند سال گذشته واردات کالای غیر نفتی 43  میلیاردو 600 میلیون دلار بوده است، گفت: صادرات کالاهای غیر نفتی 43  میلیارد و 900میلیون دلار بوده است.

,

رئیس جمهور در ادامه افزود: ما باید مخارج جاری کشور را از منابع و درآمد های غیر نفتی تامین کنیم و درآمد های غیر نفتی باید افزایش یابد.

,

وی با بیان اینکه در سال 1395نسبت به سالهای گذشته در آمد غیر نفتی افزایش یافته است، اظهار کرد: یکی از توفیقات دولت یازدهم افزایش درآمد های غیر نفتی است .

,

روحانی تاکید کرد: مردم باید با پرداخت مالیات که طبق قانون است و وظیفه ملی آنهاست در توسعه و آبادانی کشور بکوشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه