اخبار داغ

نقدی به برنامه های تلویزیون در نوروز 1396:

تلویزیون به سمت برنامه های اسپانسرمحور رفته است

تلویزیون به سمت برنامه های اسپانسرمحور رفته است
به جز تعداد محدودی که انصافا در سال های اخیر خوب کار شده تلویزیون به سمت برنامه های اسپانسرمحور رفته است از برنج و چای محسن و جدیدا از قابلمه و ماهی تابه تفلون که اگر این چند تا قابلمه نبود چی بر سر تلویزیون ایران می آمد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نگارانه؛ یادم است آن قدیم ترها وقتی نزدیک عید می شدیم چند روز قبلش در تکاپو بودیم برنامه های نوروزی را که در روزنامه چاپ می شد را با هزار مکافات پیدا کنیم آخر آن روزها روزنامه کم بود و باید کلی صف می ایستادیم و روز شماری می کردیم برای تماشای برنامه های نوروزی ولی الان هیچ رغبتی به تماشای تلویزیون نداریم چه برسد به اینکه برویم دنبال ساعت برنامه های آن…

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نگارانه؛,

در ایران برعکس جاهای دیگر دنیاست همه کشورها برای تلویزیون خرج و هزینه می کنند و به نتیجه می رسند ولی ما اول نتیجه خرج نکردن درست را می بینیم بعد یادمون می افتد که حالا باید خرج کنیم که دیگر خیلی دیر است.

,

مردم دیگر برای برنامه های بی محتوا و بی مزه یا سریالهایی که اصلا معلوم نیست چه چیز مفیدی را می خواهد به مخاطب انتقال دهد وقت بگذارند.

,

البته به جز تعداد محدودی که انصافا در سال های اخیر خوب کار شده تلویزیون به سمت برنامه های  اسپانسرمحور رفته است از برنج و چای محسن و جدیدا از قابلمه و ماهی تابه تفلون که اگر این چند تا قابلمه نبود چی بر سر تلویزیون ایران می آمد.

,

امسال نیز تعداد زیادی از برنامه های تلویزیون در نوروز به آشپزی و استندآپ کمدی اختصاص یافته بود انگار که مردم خیلی در آشپزی ضعف دارند که شده دغدغه مسئولین ، که شبکه ها با مجری و دکور متفاوت تقلید از همدیگر می نمودند .

,

بعد می گویند چرا مردم به سمت شبکه های مبتذل خارجی می روند؟ یعنی واقعا تلویزیون به این عظمت و با این درآمد بالا که از پخش تیزرهای تبلیغاتی به دست می آورند واقعا نمی توانند یک برنامه خوب و شایسته تولید کنند؟؟!!

,

مسئولین یک مقدار برای شعور و آگاهی مردم هزینه کنند و دنبال ساخت برنامه های جذاب و پرمحتوا اجتماعی باشند هرچیزی به اندازه خودش و در جایگاه خودش خوب و جذاب است ، کمتر که باشد بی مزه است و بیشتر که باشد شور می شود.

,

ان شاء الله امسال که سال تولید و اشتغال نامگذاری شده ، مسئولین با برنامه ریزی ، حیف نکردن بیت المال و اختصاص ندادن بودجه های تولید به عده ای خاص برنامه های در خور و شایسته مردم فهیم ایران تولید کنند تا دیگر شاهد ناهنجاری های اجتماعی که از وجود برنامه های مبتذل غربی سرچشمه می گیرد نباشیم.

,

نویسنده:امیر مسعود وادی نژاد

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه