اخبار داغ

رییس حفاظت محیط زیست پارس آباد خبر داد؛

اجرای برنامه های متنوع فرهنگی به مناسبت روز جهانی زمین پاک

اجرای برنامه های متنوع فرهنگی به مناسبت روز جهانی زمین پاک
رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پارس آباد از اجرای برنامه های مختلف بمناسبت روز جهانی زمین پاک خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ارس تبار"هاشم میرزانژاد" امروز  با اعلام این خبر گفت:برنامه آموزشی و مسابقه ای که قرار بود اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پارس آباد در روز 13 فروردین ضمن توزیع کیسه های زباله حاوی شعارهای زیست محیطی و بروشور در بین گردشگران با همکاری و همیاری حافظان طبیعت و تشکل محیط بان پارس آباد برگزار کند به روز جهانی زمین پاک موکول شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ارس تبار,

وی افزود:در این روز گردشگران می توانستند ضمن پاکسازی شعاع بیست متری محل تفرج خود با تکمیل فرم مرتبط و انداختن آن در صندوق هایی که به این منظور در محل اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پارس آباد و همچنین در بخشداری اصلاندوز تعبیه می شد به قید قرعه یکی از برندگان مسابقه باشند.

,

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پارس آباد از اجرای برنامه های مختلف بمناسبت روز جهانی زمین پاک خبر داد و گفت:به همین مناسبت از هفته پیش رو به مدت دو هفته ضمن اشاعه فرهنگ زیست محیطی با برگزاری برنامه های نمادین و پاکسازی مسیرهای از پیش تعیین شده با همکاری تشکلهای مردم نهاد شهرستان از جمله تشکل محیط بان پارس آباد و کانون شفق مسابقه مذکور نیز در بین گردشگران در طول این دو هفته برگزار خواهد شد .

,

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پارس آباد افزود:اطلاعات دقیق مسابقه فوق در زمان پخش بروشور به اطلاع گردشگران عزیز خواهد رسید.

,

به گزارش ارس تبار،سفرهای گردشگری در طبیعت نقطه عطفی در رویارویی انسان با مظاهر طبیعی است و در این میان ضرورت دارد که گردشگران گرامی با همت و تلاش خود ضمن بهره مندی از این موهبت های الهی و ارزش های خدادادی با رعایت اخلاق طبیعت گردی و با بهره مندی از آموزه های دینی و اخلاق زیست محیطی ، صیانت از جلوه های الهی را سرلوحه رفتار و منش خود قرار دهند و در حفظ طبیعت و محیط زیست کوشا باشند.

, ارس تبار,

"بیاییم با سرلوحه قرار دادن این شعار جهانی «طبیعت را ترک کنیم به گونه ای که انگار اصلا در آن پا نگذاشته‌ایم» مانع از تخریب و آلودگی طبیعت در شهرستان پارس آباد و بخش های تابعه این شهرستان شویم."

,

22 آوریل مصادف با 2 اردیبهشت هرسال روز جهانی زمین پاک نامگذاری شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه