اخبار داغ

وزیر ارتباطات در یزد:

اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخش اقتصاد بیمار کشور/سیاست‌های دولت در سال 95 سیاستهای درستی بود

اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخش اقتصاد بیمار کشور/سیاست‌های دولت در سال 95 سیاستهای درستی بود
وزیر ارتباطات در نشست برنامه توسعه کسب و کار و اشتغال پایدار گفت:اقتصاد کشور بیمار است و باید با نسخه اقتصاد مقاومتی این بیماری را علاج کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزد آوا، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نشست برنامه توسعه کسب و کار و اشتغال پایدار(تکاپو) یزد، با اشاره به اقدامات خوبی انجام شده در زمینه اقتصاد مقاومتی در یزد، اظهار کرد: هیچ یزدی در نقطه‌ای از ایران یا دنیا وجود ندارد که در محوری به عنوان مرکزی برای کارآفرینی نباشد و امیدواریم آنچه در سال گذشته به عنوان پروژه‌های اقتصاد مقاومتی کار شده، امسال در استان یزد بیش از هدف‌گذاری به تحقق برسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزد آوا,

محمود واعظی با بیان اینکه دولت از انتقاد استقبال می‌کند، گفت: انتقادات موجب پیشرفت و شکوفایی است و با انتقاد دولت راه درست خود را پیدا می‌کند ولی وقتی انتقاد تبدیل به تخریب می‌شود که مردم نسبت به‌نظام بدبین شوند.

,

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخش برای اقتصاد کشور است، ادامه داد: وضعیت اقتصادی کشور مربوط به این دولت یا آن دولت نیست و زمانی که نفت وارد اقتصاد کشور شد، اقتصاد را بیمار کرد و باید با نسخه اقتصاد مقاومتی این بیماری را علاج کنیم.

,

واعظی گفت: آینده خوبی را از نظر اقتصادی برای مردم پیش‌بینی می‌کنیم و سال 95 نشان داد که سیاست‌های دولت؛ سیاست درستی بوده است و در سال 96 و 97 این سیاست برای مردم ترجمه می‌شود و مردم با بهبود معیشت و اشتغال مواجه می‌شوند چرا که لایق زندگی شرافتمندانه و راحت هستند.

,

وی گفت: به دلیل شرایط جغرافیای استان یزد و با توجه به وجود استعدادهای درخشان در استان و وجود دانشگاه‌های برتر نگاهمان این است که آی سی تی را جهت خلق ثروت و ایجاد اشتغال برای فارغ‌التحصیلان در نظر بگیریم.

,

واعظی با بیان اینکه زیرساخت‌های استان اصلاً آمادگی کامل را برای این اقدام نداشت، افزود: دولت و بخش خصوصی 273 میلیارد تومان برای زیرساخت‌ها و دسترسی‌های استان سرمایه‌گذاری کردند و اکنون بستر این کار فراهم شده است.

,

وی ادامه داد: با سرمایه‌گذاری‌های انجام شده پهنای باند استان هشت برابر و شبکه انتقال استان 6 برابر شده است و در پایان دولت یازدهم تمام شهرهای استان به نسل سوم و چهارم اینترنت مجهز می‌شوند.

,

وزیر ارتباطات با بیان اینکه بیش از هزار کیلومتر فیبر نوری بین شهرهای استان کشیده شده است، افزود: تا پایان دولت یازدهم 95 درصد از روستاهای بالای 15 خانوار به اینترنت مجهز می‌شوند.

,

وی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه تکاپو، گفت: 26  شرکت اکنون تفاهم نامه تکاپو را به امضا می‌رسانند، که 220 میلیارد تومان در آن سرمایه‌گذاری ‌می‌کنند و پیش بینی می‌شود طرح تکاپو موجب ایجاد اشتغال برای 6هزار و 500 نفر در استان شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه