اخبار داغ

یادداشت/

دولت یازدهم قربانی عملکرد ضعیف

دولت یازدهم قربانی عملکرد ضعیف
دولت تدبیر و امید به دلیل عملکرد ضعیف در حوزه اقتصاد قربانی عملکرد خود در انتخابات سال جاری می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  موج رسا; سید حسینی در یادداشتی نوشت،کارنامه دولت یازدهم در زمینه اقتصادی به قدری ضعیف و منفعل بوده که در محافل سیاسی کشور بزررگترین رقیب روحانی، عملکرد خود او عنوان می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با شعار تدبیر و امید و بهبود وضع معیشتی مردم با یک رای شکننده و اعتماد حداقلی به روی کار آمد، اما در همین زمینه دارای یک کارنامه سیاه و پر از نقص و ایراد است. این ضعف کاری دولت یازدهم به قدری خودنمایی می کند و مردم را به دردسر انداخته که رهبر معظم انقلاب در پیام نورورزی خود عنوان کردند:" از وضع مردم مطلع هستم، بنابراین تلخی کام مردم به‌ویژه طبقه ضعیف را از مشکلات اقتصادی همچون گرانی، بیکاری، تبعیض‌ها و نابرابری‌ها و آسیبهای اجتماعی با همه‌ی وجود حس می‌کنم."

,

این اشاره مستقیم رهبر انقلاب به عدم کارایی دولت در برنامه ها و شعار های اقتصادی دولت یک پیام جدی در خود نهفته دارد.پیامی که سلسله سخنان ایشان، تا سخنرانی روز اول فروردین ماه 1396 برای امت انقلاب و حزب الهی دارد و در رویکرد مدیریت انقلابی و جهادی تبلور پیدا می کند.

,

 رهبر که بیان می دارد:" من یک انقلابی ام و نه دیپلمات." قطعا اعتقاد به یک مدیریت و رویکرد جهادی و انقلابی دارد و با مدیریتی که از سوی دولت یازدهم در حال اجرا شدن است در تعارض می باشد. ایشان در تحریم های بی سابقه و تورم دو سال آخر دولت دهم نیز چنین انتقاد صریحی در قالب پیام نوروزی نداشتند اما در این مدت به اصطلاح اصلاح طلبان با ثبات و شکوفا، چنان کارد به استخوان رسیده که ایشان نیز از بیکاری، فاصله طبقاتی،تبعیض ها و گرانی ها شکایت می کنند.

,

در واقع دولت یازدهم از همان روز اول نه به دنبال گشایش اقتصادی بود و نه به دنبال رونق در صنعت و تولید، بلکه این دولت با اعتقاد راسخ به لطف کدخدا و آموزه های اقتصاد نئو لیبرالی در صدد شکوفایی اقتصاد در راستای سود دهی سرشار به طبقه مرفه و فوق مرفه جامعه بوده و حیات سیاسی خود را به معاهده های پر از نقص و ایرادی چون برجام گره زده بود تا با عایدی ناچیزی که از این سفره نصیب قشر ضعیف جامعه نیز می شود اقدام به مانور سیاسی و تبلیغات رسانه ای بکند. اما دشمن چنان رکبی به قهرمانان دیپلمات دولت یازدهم زد که امروز خود دولت قربانی برجام شده است.

,

حال که رهبری نیز از وضع موجود ناراحت و نگران هستند و قشر مظلوم و مستضعف جامعه که صاحبان و وارثان اصلی انقلاب هستند هر روز بیشتر از دیروز زیر چکمه های اقتصاد غربی لگدمال می شوند باید خیزشی انقلابی و عمومی به جریان بیافتد و با تغییر وضع موجود، دوباره مدیریت اجرایی کشور را به ریل انقلاب باز گرداند.

,

دولت یازدهم که داعیه دولت بعدی را نیز در سر می پروراند اگر بتواند خود را با خواسته ها و نیازهای جامعه انقلابی ایران وفق دهد می تواند به حیات سیاسی خود ادامه دهد اما اگر نتواند و یا نخواهد به ریل اصلی انقلاب باز گردد در ادامه توسط مردم ایران حذف خواهد شد.

,

مردم به فرموده رهبر معظم انقلاب با تجربه مجدد خیانت آمریکائیان و غیر قابل اعتماد بودن آمریکا، به دنبال مدیریتی هستند که مومن، کارآمد، امین، انقلابی،ولایتمدار و متکی به توان داخل باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه