اخبار داغ

امیرآبادی در گفت‌وگو با دانا:

"معیشت" و "امنیت" دو اولویت جبهه مردمی است/ در مورد هزینه‌های هدفمندی از دولت فعلی سوال داریم/ باید در این خصوص پاسخگو باشند+فیلم

"معیشت" و "امنیت" دو اولویت جبهه مردمی است/ در مورد هزینه‌های هدفمندی از دولت فعلی سوال داریم/ باید در این خصوص پاسخگو باشند+فیلم
عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: اگر جبهه مردمی قوه مجریه را به‌ دست گیرد دو مسئله را در اولویت کار خود قرار می‌هد، اول مسئله معیشت است و دوم امنیت.
[

احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص برنامه‌های اقتصادی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی برای تحقق شعار سال و ایجاد اشتغال اظهار داشت: اگر جبهه مردمی قوه مجریه را به‌ دست گیرد دو مسئله را در اولویت کار خود قرار می‌هد، اول مسئله معیشت است و دوم امنیت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: معیشت شاخه‌های زیادی دارد که مهم‌ترین آن اشتغال‌زایی و اشتغال جوانان است؛ امروز مشکل اساسی ما بیکاری جوانان است و برای این موضوع چند برنامه وجود دارد.

,

عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ادامه داد: مسئله حمایت از تولید کنندگان که در ذیل آن مسائلی از قبیل تعرفه‌های گمرکی، بیمه، تعرفه‌های مالیاتی و بیمه‌های تامین اجتماعی باید مورد توجه قرار گیرد و در این راستا قدم برداشته شود. 

,

امیرآبادی فراهانی گفت با بیان اینکه باید بانک‌ها را از وضعیت بنگاه‌داری خارج کرد گفت: سپرده‌هایی که مردم در بانک‌ها قرار می‌دهند باید در اختیار تولیدکنندگان داخلی و کارآفرینان قرار گیرد.

,

وی با بیان اینکه مسئله حمایت از کارآفرینان در همین راستا قرار می‌گیرد اظهار داشت: در مسئله هدفمندی یارانه‌ها، که بخش عمده‌ای از درآمد کشور در این موضوع صرف می‌شود باید قانون هدفمندی به صورت شفاف و روشن برای مردم اجرا شود و هزینه‌های آن برای مردم گفته شود؛ چرا که ما در مجلس در خصوص هزینه‌های هدفمندی از دولت فعلی سوال داریم و باید در این خصوص پاسخگو باشند.

,

عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه "علت ترس برخی از جریان‌ها از وحدت مردم و نیروهای انقلابی چیست؟" عنوان کرد: هر جایی که نیروهای انقلاب با اخلاص، ایثار و کار برای خدا دور هم جمع شدند خدا هم کمک کرده است، در حالی که طرف مقابل با این شعارها وارد صحنه نمی‌شود و معمولا از شعارهای عوام‌پسند استفاده می‌کند و گاهی هم موفقیتی بدست می‌آورد.

,

امیرآبادی فراهانی تصریح کرد: هر کجا نیروهای انقلاب با اخلاص و از خودگذشتی برای حفظ انقلاب گرد هم جمع شده‌اند، پیروز میدان بوده‌اند و این جبهه امروز طوری وارد شده که می‌خواهد از خودش بگذرد و انقلاب را حفظ کند، به همین جهت بعضی‌ها نمی‌توانند این را ببینند و به دنبال برهم زدن این تفاهم و همدلی هستند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه