اخبار داغ

وزیر ارتباطات در گرگان:

سال 95 سال ریل گذاری اقتصادی بود/ ایجاد سالی یک میلیون شغل در کشور!

سال 95 سال ریل گذاری اقتصادی بود/ ایجاد سالی یک میلیون شغل در کشور!
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات سال پایانی دولت یازدهم را سال آغاز و یا همان ریل گذاری اقتصادی اعلام کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از پاسرو؛ محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ساعتی پیش در جلسه ستاد  فرماندهی اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال استان گلستان که در سالن استانداری برگزار شد، گفت: همه درآمدهای ما مصروف کارهای جاری و حقوق و دستمزد کارمندان می شود و مانده آنچنانی ندارد اما با این وجود نیز همت همگانی برای رفع موانع اقتصادی بوجود آمده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پاسرو؛,

وی افزود: وقتی در آمار استان گلستان می شنویم که 56هزار شغل ایجاد شده است و در بخش های مختلف کارها و پیشرفت های خوبی بوجود آمده است احساس غرور به انسان دست می دهد.

,

واعظی با بیان اینکه سال گذشته بانک ها بیش از 15هزار میلیارد تومان برای رفع موانع واحدهای کوچک و متوسط وام دادند، خاطرنشان کرد: خیلی طول کشید تا اینکه امروز بانک های ما برای رفع مشکلات اقتصادی به بخش خصوصی اعتماد کردند.

,

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به رتبه هفتم ستاد اقتصاد مقاومتی استان گلستان در کشور، تصریح کرد: خوشحالیم از اینکه می بینیم استان گلستان از هفتم شدن در میان این همه استان بزرگ ناراحت است.

,

مردم و کشور نیاز به روحیه جهادی دارند/ تا زمانی که اقلام خارجی را گران می خریم معیشت ساماندهی نمی شود

, مردم و کشور نیاز به روحیه جهادی دارند/ تا زمانی که اقلام خارجی را گران می خریم معیشت ساماندهی نمی شود,

وی با بیان اینکه مردم ما و کشور ما نیاز به روحیه جهادی دارند، تأکید کرد: روحیه جهادی مردمی نیاز است تا کشورساخته شود، مبنای این جهاد نیز اقتصاد مقاومتی است.

,

واعظی متذکر شد: اگر قرار است برای مردم رفاه بوجود بیاید و معیشت مردم ساماندهی شود لازم است تا اقتصاد ما شکوفا شود اما تا زمانی که در تحریم هستیم و کالاها را با 50درصد قیمت اضافه می خریم قطعا نمی توانیم کارهای بزرگ انجام دهیم.

,

سال 95 سال ریل گذاری اقتصادی بود

, سال 95 سال ریل گذاری اقتصادی بود,

وزیر ارتباطات همچنین ابراز کرد: سال 95 سال ریل گذاری اقتصادی بود و مردم باید به آینده امیدوار باشند.

,

وی تأکید کرد: برای توسعه صنعت و ایجاد شغل و حتی برای صادرات نیازمند منابع بالایی هستیم و چاره نداریم که به سمت گسترش خدمات برویم.

,

باید سالی یک میلیون شغل ایجاد شود

, باید سالی یک میلیون شغل ایجاد شود,

واعظی با بیان اینکه در سال گذشته 700هزار شغل در کشور ایجاد شد، گفت: نیازمند این هستیم که سالانه یک میلیون شغل ایجاد کنیم تا به تعادل برسیم و باید به سمت گسترش خدمات برویم و تمام بخش ها را به ICT مجهر کنیم تا بهره وری آن بالا برود.

,

اجرای طرح تکاپو در تمام استان های کشور در سال جاری

, اجرای طرح تکاپو در تمام استان های کشور در سال جاری,

 وی به آغاز «برنامه های توسعه کسب و کار و اشتغال پایدار(تکاپو) در حوزه ICT استان گلستان از امروز» اشاره و در این باره بیان کرد: سال گذشته سه استان به صورت پایلوت آغاز به کار کردند و در سال جاری قرار شد طرح تکاپو در همه استان ها انجام شود.

,

وزیر ارتباطات اعلام کرد: حدود 498 میلیارد تومان برای زیرساخت های ICT استان سرمایه گذاری شده است که باید امروز به دنبال این بود کسب و کار در بستر شبکه ملی اطلاعات برای مردم بوجود آوریم با توجه به اینکه 16درصد فارغ التحخصیلان کشور در حوزه های ICT هستند.

,

از استان گلستان در انجام صادرات به روسیه و آذربایجان حمایت می کنیم

, از استان گلستان در انجام صادرات به روسیه و آذربایجان حمایت می کنیم,

واعظی در خصوص درخواست حمایت استان گلستان در انجام صادرات به روسیه و آذربایجان نیز گفت: در این مقوله هر کاری از دست بنده بیاید برای پرداخت تسهیلات انجام خواهد.

,

وی در خصوص منطقه آزاد گردشگری و جزیره آشوراده استان گلستان نیز قول همکاری داد و افزود: از نمایندگان مجلس می خواهم این مهم را در دستور کار خود قرار دهند.

,

انتهای پیام/صا

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه