اخبار داغ

دبیر دوسالانه اجلاسیه شهدای شهرستان:

دوسالانه اجلاسیه شهدای شاهرود برگزار می شود/ اجرای نمایش فصل شیدایی در شاهرود

دوسالانه اجلاسیه شهدای شاهرود برگزار می شود/ اجرای نمایش فصل شیدایی در شاهرود
دبیر دوسالانه اجلاسیه شهدای شهرستان گفت: دوسالانه اجلاسیه شهدای شهرستان شاهرود با اجرای نمایش فصل شیدایی در شاهرود برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ حمید دامغانی دبیر دوسالانه اجلاسیه شهدای شهرستان و فرمانده سپاه شاهرود در گفتگو با خبرنگار نسل شاهوار با اعلام خبر برگزاری دوسالانه اجلاسیه شهدای شهرستان شاهرود گفت: دو سالانه اجلاسیه شهدای شاهرود با اجرای نمایش فصل شیدایی گروه هنری مهنّا در اردیبهشت ماه 96 برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل شاهوار,

وی اظهار کرد: دوسالانه اجلاسیه شهدا مهم ترین برنامه فرهنگی سال 96 در شهرستان شاهرود است که با مشارکت و حضور نهادها و دستگاه های اجرایی شهرستان برگزار خواهد شد.

,

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود به برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان شاهرود در سال 94 اشاره کرد و افزود: این اجلاسیه اتفاق ارزشمند و خوبی در شاهرود بود که همه نهادها و دستگاه های اجرایی به ویژه مردم به صورت خودجوش پای کار آمدند و آثار آن در حوزه مسائل فرهنگی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی تا مدت زمان زیادی مشهود بود.

,

دامغانی بیان کرد: پس از برگزاری جلسات متعدد در ستاد اجلاسیه شهدای شهرستان شاهرود، تصمیم بر آن شد تا هر دو سال یک بار اجلاسیه شهدای شهرستان شاهرود، بزرگترین برنامه فرهنگی شهرستان با محوریت شهدا در شاهرود برگزار شود.

,

وی با اشاره به اجرای برنامه گروه نمایشی فصل شیدایی در اولین دوسالانه اجلاسیه شهدای شهرستان شاهرود گفت: این گروه نمایشی تنها در مراکز استان ها اجرای برنامه دارند و شاهرود اولین شهر غیر از مرکز استان هاست که گروه هنری مهنا در آن به اجرای برنامه می پردازند.

,

دبیر دوسالانه اجلاسیه شهدای شهرستان شاهرود با بیان اینکه حدود 100 بازیگر این گروه نمایشی از شهرستان شاهرود تامین می شود عنوان کرد: نمایش فصل شیدایی به مدت ده شب با موضوعات شهادت، دفاع مقدس، داعش، معضلات فرهنگی و اجتماعی در شاهرود اجرا خواهد شد و پیش بینی حضور 7 تا ده هزار تماشگر از سراسر استان در هر شب شده است.

,

دامغانی در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه همه ما مدیون ایثارگری ها و خون شهدا هستیم تصریح کرد: رساندن پیام شهدای جهان اسلام به گوش تمام جهانیان وظیفه ما است.

,

وی با تاکید بر زنده نگه داشتن روحیه ایثارگری و شهادت در جامعه اذعان کرد: انقلاب اسلامی مرهون ایثارگری و از خودگذشتگی شهیدان است و لازمه تداوم آن نیز زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه