اخبار داغ

در ایام عید نوروز امسال صورت گرفت؛

افزایش زائران راهیان نور خراسان شمالی در سرزمین‌های نور

افزایش زائران راهیان نور خراسان شمالی در سرزمین‌های نور
مسئول سازمان اردویی راهیان نور سپاه جوادالائمه خراسان شمالی از اعزام دو هزار و ۵۹۱ نفر از استان در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور در نوروز امسال خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوله بار؛ منصور صحرایی مسئول سازمان اردویی راهیان نور سپاه جوادالائمه خراسان شمالی اظهار کرد: در نوروز امسال دو هزار و ۵۹۱ نفر در قالب کاروان‌های عمومی و دانشجویی به اردوی راهیان نور اعزام شدند و از مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور بازدید کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
صحرایی افزود: طی این مدت، تعداد یک هزار و ۶۸۴ نفر در قالب کاروان‌های عمومی اعزام شدند که از این تعداد، یک هزار و ۱۳ نفر برادر و ۸۰۹ نفر خواهران بودند.
,
 
,
وی تصریح کرد: تعداد افرادی که به‌صورت دانشجویی به اردوی راهیان نور اعزام شدند نیز ۹۰۷ نفر بود که ۵۲۴ نفر آن‌ها برادر و ۵۱۸ نفر از خواهران بودند.
,
 
,
مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه جوادالائمه خراسان شمالی همچنین از اعزام بالغ‌بر ۱۰ هزار نفر به اردوی راهیان نور طی سال ۹۵ خبر داد و عنوان کرد: در سال گذشته هفت هزار و ۳۶ نفر  به‌صورت دانش‌آموزی از مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور بازدید کردند.
,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه