اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی در کوهبنان :

ایجاد دو قطبی جنگ و صلح راهکاراعتدالیون برای تثبیت دولت مستقر

ایجاد دو قطبی جنگ و صلح راهکاراعتدالیون برای تثبیت دولت مستقر
کارشناس مسائل سیاسی در جمع مردم کوهبنان تاکید کرد : ایجاد دو قطبی جنگ و صلح راهکاراعتدالیون برای تثبیت دولت مستقراست وروحانی کوشید با خرید هواپیما جدید دستاورد سازی کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  72عارف  محمدی سلیمانی کارشناس مسائل سیاسی صبح امروز در جمع  مردم ، بسیجیان  و هادیان سیاسی شهرستان کوهبنان گفت  : در سالهای اخیر جملات و کلید واژه های مهمی از سوی رهبر معظم انقلاب مطرح شده است که پرداختن به هر کدام از آنها می تواند تامین کننده امنیت ملی و پاسداشت از این انقلاب باشد  مثلاً جمله «اگر مکتب امام (ره) را فراموش کنیم سیلی می خوریم» و یا اینکه «اگر نفوذ وارد ساختار نظام شود مثل موریانه می خورد ».

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, 72عارف ,

وی در این خصوص ادامه داد :واژه ی دیگری که مقام معظم رهبری به آن پرداخته اند انقلابی گری بود و یکی از اقدامات مهم و اساسی خواص انقلاب اسلامی این است که فهم سیاسی را به فهم راهبردی مبدل کنند.

,

این کارشناس سیاسی با مهم  و حیاتی خواندن انتخابات ریاست جمهوری آینده تاکید کرد : رقابت در 29 اردیبهشت 96 بین انقلابی گری و نرمال سازی است یعنی اینکه ما می توانیم با انتخابات پیش رو راهبردی را ایجاد کنید که چالش ها را مهار کند.

,

وی در خصوص جریان شناسی انتخابات دوره دوازدهم تصریح کرد : توسط ائتلاف اصلاح طلبان و اعتدالیون و.برخی از اصولگرایان مانند ناطق نوری ولایتی و لاریجانی وجریان احمدی نژاد و  یک جریان بیرونی بیرونی رویکرد حفظ وضع موجود یعنی تثبیت دولت روحانی شکل گرفته است و کاندیدای اصلی این ائتلاف شخص روحانی است.

,

محمد سلیمانی تاکید کرد : اصلاح طلبان استراتژی بقا دارند و بعد از بازگشت به قدرت برای تثبیت دولت فعلی تلاش می کنند و برای این تثبیت از دو پلان اصلاحات با هاشمی رفسنجانی و دوم بدون هاشمی و با خاتمی را مد نظر دارند.

,

وی گفت : گزینه هایی چون عارف ، ظریف ، جهانگیری، پزشکیان و قاضی زاده هاشمی بعنوان پوششی روحانی در سناریوی اول حد نظر اصلاحات هستند.

,

این کارشناس مسائل سیاسی تاکید کرد : دولتی تمدید می شود که اولاً سال آخر حکومتش کار بزرگی را انجام بدهد و ثانیاً  پروژه نیمه تمام ملی داشته باشد یعنی مردم آینده نگری مثبتی نسبت به او داشته باشند که متاسفانه دولت روحانی از این دو فاکتور خالی است .

,

وی در خصوص محبوبیت مردمی یک کاندیدا هم اینگونه گقت : محبوبیت و استقبال مردمی به دو صورت ایجاد می شود یا کارنامه ایست یا غیر کارنامه ایست. برگزاری کنسرت موسیقی ، سخنرانی های جنجالی علی مطهری  ، و ادعای گشایش های اقتصادی از جمله برنامه های محبوبیت سازی دولت مستقر است و در این باره افزود : خرید هواپیمای نو خرید یک کالای لوکس است تنها سه درصد از مردم ایران از هواپیما استفاده می کنند که یک و نیم درصد  آن دولتی هستند و این یعنی پرداختن به چیزی که ضرورت اصلی نیست روحانی کوشید با خرید هواپیماهای جدید دستاورد سازی کند.

,

محمد سلیمانی در خصوص وضعیت منطقه و عوامل خارجی  وتاثیر آن بر انتخابات 29 اردیبهشت ماه نیز چنین گفت : ادعای نقطه زنی ترامپ در سوریه  با هدافی چون ایجاد فضای تنفسی برای تروریست‌ها وکمک به غربگرایان در ایران برای معتبر سازی دو گانه صلح و جنگ صورت گرفته است .

,

وی در پایان با بیان این مطلب که فوت هاشمی مولفه ای بود که در دولت روحانی تاثیر گذار بود خاطر نشان کرد : جریان اعتدال قبول کرده است که در حال حاضر جایگاه اجتماعی و کارنامه ندارد پس راه حل را در ایجاد دو قطبی جنگ و صلح می بینند .

,

 

,

 

,

انتهای پیام/5050

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه