اخبار داغ

هدیه دانشجویان کهگیلویه بویراحمدی به مناسبت روز پدر + تصاویر

هدیه دانشجویان کهگیلویه بویراحمدی به مناسبت روز پدر + تصاویر
انتخاب هدیه برای روز پدرکمی سخت تر از روز مادر است چرا که زنان تنوع بیشتری در پوشش و انتخاب زیور آلات دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازایل بانو، روز پدر روزی است برای بزرگداشت پدرها، پدر بودن، پیوند میان پدران و مادران و اهمیتی که پدرها در اجتماع دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایل بانو,

روز پدر روزی است برای بزرگداشت پدرها.در ایران روز پدر در ۱۳ رجب زادروز حضرت علی بن ابیطالب (ع) ، اولین امام شیعیان گرامی داشته می‌شود

,
, ,

.

,

قبل از انقلاب اسلامی، روز ۲۴ اسفند زادروز رضا شاه بر پایهٔ گاه شمار ایرانی روز پدر نامیده می‌شد. اما پس از انقلاب اسلامی روز پدر به زادروز علی ابن ابی طالب امام نخست شیعیان تغییر یافت.

,

این روزدر در کشورهای مختلف بر اساس یک رخ داد مهم در نظر گرفته می شود مثلا روز پدر در آلمان(به آلمانی|Vatertag) نسبت به دیگر کشورهای جهان متفاوت است.روز عروج مسیح به آسمان به عنوان روز پدر در نظر گرفته شده‌است.

,

روز پدر در ژاپن نیز در سومین یکشنبهٔ ژوئن روز پدر گرامی داشته می‌شود این روز تعطیل عمومی نیست.

,

در طول سال خانم ها به بهانه هاب مختلف از جمله روز زن، سالگرد ازدواج تاریخ تولد و مناسبت های دیگر از همسرشان کادو می گیرند این کادو دادن و گرفتن برای خانم ها جذابیت خاصی دارد خانم ها به دلیل تنوع در لباس و زیوآلاتی که استفاده می کنند انتخاب کادو نیز برای آنها سخت نیست اما گرفتن کادو و انتخاب آن کمی سخت است نه اینکه مردان سخت پسند باشند نه بلکه به این دلیل که مردان زنیت آنچنانی ندارند همه آن در چند تیکه لباس خلاصه می شود.

,

با شنیدن روز پدر اولین چیزی که به ذهن یک فرد خطور می کند گرفتن جوراب است به گونه ای که لطیفه های زیادی از این گرفتن جوراب به عنوان روز پدر ساخته شده است.

,

اما به راستی برای پدرمان چه چیزی کادو ببریم. در این گزارش می خوانیم که برای پدرمان چه کادویی ببریم.

,

گفت و گوی مردمی این پایگاه خبری در خصوص روز پدر را در زیر بخوانید تا بتوانید یک کادو برای پدرتان انتخاب کنید.

,

سعید حسنی مقدم که دانشجوی مقطع کارشناسی است در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری و در پاسخ به این سوال که امروز چه روزی است گفت: روز ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر است.

,

حسنی مقدم افزود: من تاکنون به پدرم کادو ندادم و بیشتر کادو گرفتم.

,

اگر بخواهی یک جمله به مناسبت امروز به پدرت بگویی چه می گویی؟

,

خیلی دوست دارم بابا....روزت مبارک کوه سربلند من

,
, ,
 
,
پیمان آوختی زاده نیز دانشجوی مقطع کارشناسی در یاسوج است وی در پاسخ به این سوال که فردا چه روزی است گفت: 13 رجب سالروز ولادت حضرت علی(ع) است.
,
 
,
روز پدر برای پدرت چه کادویی می گیری؟
,
 
,
تصمیم دارم به مناسبت روز پدر برای پدرم یک گوشی هوشمند هدیه بگیرم.
,
 
,
اگر بخوای یک جمله به پدرت بگی چی میگی؟
,
 
,
میگم دوست دارم روزت مبارک پدر عزیزم.
,
 
,
,
, ,
 
,
میلاد حسنی گوهرگان 23 سال سن دارد در پاسخ به این سوال که چه کادویی به پدرت تا کنون داده ای گفت: شخصی است و نمی توانم بگویم اما برای امروز یک کارت هدیه کادو می دهد.
,
 
,
یک جمله به پدرت بگو:
,
 
,
پدرم ازت ممنونم ک با تحمل سختی ها،زندگی را برام آسان میکنی دستهاتو می بوسم.
,
 
,
 
,
حالا می خواهیم برای روز پدر یک کادویی که مناسب باشد برای پدرهایمان تهیه کنیم در زیر بخشی از کادو هایی که می توانید کادو دهید آورده شده است.
,
 
,

- اگر پدر و همسرتان به انجام دادن کارهای فنی خانه علاقه‌منداست و هیچ‌کس را مثل خودش قبول ندارد، جعبه ابزار بهترین کادویی است که شما می‌توانید به عنوان هدیه روز پدر خریداری کنی.

,

۲- یکی دیگر از پیشنهادهای ما برای خرید هدیه روز پدر یک کیف کار مناسب با شغل و موقعیت اجتماعی همسر یا پدرتان است. کیف‌های چرم نسبت‌به بقیه کیف‌ها شیک‌تر هستند.
هیچ‌وقت مد نمی‌شوند، هیچ‌وقت هم از مد نمی‌افتند. چرم، جذابیت و برازندگی بیشتری به آقایان شیک پوش می‌دهد.

,
,

۳- یکی دیگر از پیشنهاد های ما برای خرید هدیه روز پدر خرید ادکلن است.حق انتخاب ادکلن همسرتان بعد از ازدواج با شماست! پس درنهایت زرنگی، ادکلنی را که می‌پسندید برایش هدیه بخرید.

,

۴- یکی دیگر از ایده هایی که برای خرید هدیه روز پدر میتوانیم به شما پیشنهاد بدهیم خرید کیف پول چرم است.اگر می‌خواهید این پیشنهاد را انتخاب کنید، کنجکاوانه، سراغ کیف پول پدرتان بروید و نگاهی بیندازید. اگر کهنه شده و سال‌ها است که عوض نشده، شما بهترین گزینه را پیدا کردید.

,

۵- پیراهن هم که همیشه کادوی خوبی به عنوان هدیه روز پدر برای باباهاست؛ هم تک خواهد بود و هم زیرکانه. شما می‌توانید برای پدر و یا همسر خود که کمی چاق شده یک پیراهن چارخونه ریز هدیه بگیرید.

,

۶- یکی دیگر از ایده های جالب برای خرید هدیه روز پدر خریدن یک دست لباس ورزشی است.اگر پدرتان به سن بازنشستگی رسیده، اوقات فراغت بیشتری دارد. پس می‌توانید با خریدن یک دست لباس ورزشی او را به ورزش‌کردن تشویق کنید.

,

۷- یک مجمـوعـه از محصولات بهداشتی مردانه، هدیه مناسبی برای روز پدر و روز مرد است.

,

۸- کمربند هم یکی از کادوهایی است که میتوانید برای هدیه روز پدر و روز مرد بخرید،اما دقت کنید که کمربند را بر حسب سنشان انتخاب کنید.

,

۹- بسیاری از آقایان به وسایل سرگرم‌کننده گرایش دارند. پس می‌توانید با سفارش پازل چهره او را غافلگیر کنید. با این انتخاب چند نشان را با یک تیر زدید.

,

۱۰- اگر هم الان همسرتان از این لوازم ضروری بی‌نیاز است، سراغ یک کادوی لوکس مثل دکمه سردست یا انگشتر بروید تا سلیقه شما را در مهمانی‌های رسمی و عروسی‌ به رخ دوستانش بکشد!

,

۱۱- همچنین اگر باز هم برای خرید هدیه روز پدر و روز مرد به دنبال تنوع بیشتری هستید، ما به شما کراوات، ساعت، موبایل، ریش‌تراش، جاکلیدی، جا کارتی، خود نویس‌های شکیل و… را پیشنهاد می‌کنیم.

,

و در آخر یک پیشنهاد عالی، خرید جوراب هم میتونه مفید باشه:

,

شوخی کردیم

,

کلاه نمدی،لباس محلی جقه و زناره، یک عصا می تواند کادوی خوبی برای پدران ما باشد.

,

این ها بخشی از پیشنهاد های ما به شما به عنوان روز پدر است امیدوارم که روز پدر بهترین کادو را به پدرتان هدیه دهید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه