اخبار داغ

امام جمعه اردستان در همایش پدران آسمانی:

رفتار اقتصادی حضرت علی(ع) بهترین الگوی اقتصادی است

رفتار اقتصادی حضرت علی(ع) بهترین الگوی اقتصادی است
حجت الاسلام حسن دهشیری تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی که ما از آن سخن می گوییم اگر بر اساس رفتار اقتصادی حضرت علی(ع) بوده و ملاک عمل واقع شود بهترین الگوی اقتصادی خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح اردستان، امام جمعه اردستان در همایش پدران آسمانی در حسینیه گلزار شهر زواره اظهار کرد: حضرت علی(ع) شناسنامه شیعیان جهان بوده و ما شیعیان را با حضرت علی(ع) می شناسند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح اردستان,

حجت الاسلام و المسلمین حسن دهشیری گفت: حضرت علی علیه السلام از ویژگی هایی در شخصیت برخوردار بوده که کمتر کسی از آن برخوردار بوده است.

,

دهشیری تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی که ما از آن سخن می گوییم  اگر بر اساس رفتار اقتصادی حضرت علی(ع) بوده و ملاک عمل واقع شود بهترین الگوی اقتصادی خواهد بود.

,

وی افزود: امروز الگوها نقش مهمی در جوامع بازی می‌کنند و حضرت علی(ع) باید الگوی همه مردان باشد.

,

امام جمعه اردستان با بیان اینکه  بر پایه الگوی ائمه است که می‌توان عدالت اجتماعی را انجام داد، تصریح کرد: ائمه هم با الگو گیری از دستورات خداوند مردم را به دین اسلام دعوت می کردند.

,

کارشناس مسائل مذهبی با بیان اینکه ما شیعیان را در جهان با حضرت علی(ع) می شناسند، تصریح کرد: جایگاه حضرت علی(ع) آنچنان رفیع و بلند مرتبه است که نویسندگان دیگر ادیان و مذاهب نیز در تألیف خود به بزرگی و  شخصیت حضرت علی(ع) اعتراف کرده اند.

,

دهشیری تصریح کرد: جایگاه و منزلت هیچ یک از صحابه در نزد پیامبر اکرم(ص) به اندازه حضرت علی(ع) نبوده و پیامبر عظیم الشأن اسلام همواره در روایات و احادیث متعدد به این مهم اشاره فرموده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه