اخبار داغ

یادداشت/

فحاشی و تخریب علیه چهره های مومن و انقلابی با ردای مشاور/ آیا تخریب با اهداف خاصی است؟

فحاشی و تخریب علیه چهره های مومن و انقلابی با ردای مشاور/ آیا تخریب با اهداف خاصی است؟
در روزهای اخیر برخی افراد و جریانات با اهدافی خاص و همچنین با فحاشی و الفاظ رکیک سعی در تخریب چهره های مومن و انقلابی دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دلگان پرس، در روز های اخیر فردی که با ادعای خود ردای مشاور فرمانداری شهرستان دلگان را بر تن دارد، در شبکه های اجتماعی توهین های گسترده ای را بر علیه نیروهای مومن و انقلابی انجام می دهد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دلگان پرس,

پیام هایی که بیشتر الفاظ رکیک و فحاشی است به گونه ای که یکی از این افراد مومن و انقلابی با ارسالی پیامی به فرماندار شهرستان دلگان نسبت به این توهین ها و هتاکی ها واکنش نشان داده و گفته است: 

"با سلام و عرض ادب فراوان خدمت فرماندار محترم شهرستان دلگان 

جناب مهندس هوشنگ بامری جدای از معضلات و مشکلات حل نشده منطقه، لطفا در انتخاب مشاوران خود دقت کافی داشته باشید، فردی که هنوز فرهنگ حضور در گروههای اجتماعی را ندارد، کسی که بدون توجه به طرف مقابل و فضای موجود، هر نوع حرف رکیک و فحاشی را به طرف مقابل در گروه (شبکه اجتماعی اجتماعی) که صدها نفر حضور دارند میزنه( بیان می کند) بدون اینکه به شخصیت و جایگاه طرف مقابل توجه کند، بنده نمیگویم فرد آنچنان محترمی هستم ولی مردم که مارو با پوشش پیامبر(لباس روحانیت) مشاهده میکنند محترم میدارند ولی جناب مراد (مشاور فرماندار دلگان) که به عنوان مشاور و نماینده حضرتعالی در گروه خبری رسا محله دلگان نیوز( واتسپ) هستند، به بنده میگه "مردیکه خرفت برو کشکتو بمال"  این یعنی چی جناب بامری!!!!!!! اولا بنده از حضرتعالی گله مند هستم بخاطر این انتخاب، دوما تا به افراد بزرگتری بی احترامی نکردن وهر فحاشی و حرف رکیکی رو بهشون نسبت ندادن لطفا خواهشا برخورد و تذکر لازم را به ایشان بدهید. 

با تشکرفراوان حیدر فولادی، استاد حوزه علمیه حضرت ولی عصر (عج)" 

علی ای حال این پیام ها در حالی توسط این فرد هتاک به جامعه انقلابی و مومن در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی منتشر می شود که هنوز هوشنگ بامری فرماندار شهرستان دلگان واکنشی نشان نداده است. 

در هر حال همه انتظار دارند فرماندار دلگان باید مرزبندی با این افراد که هدفی به جز فحاشی و تخریب چهره های مومن و انقلابی را ندارند، اعلام نماید. 
به نظر می رسد چنانچه که مرزبندی با چنین اشخاصی که خود را منتصب به دولت یازدهم می دانند مشخص نشود، این هتاکی ها و پیام ها با اهداف خاصی و از طرف جریانی خاصی منتشر می شود.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
مجید بامری

انتهای پیام/
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه