اخبار داغ

گزارشی از جدال نماینده جلفا با مدیرعامل منطقه‌ی آزاد ارس؛

حسن‌نژاد از تخلفات گسترده و فساد مالی در منطقه‌ی آزاد ارس سخن گفت/ عرب‌باغی مواضع نماینده جلفا را سیاسی دانست/ حق با کیست؟!

حسن‌نژاد از تخلفات گسترده و فساد مالی در منطقه‌ی آزاد ارس سخن گفت/ عرب‌باغی مواضع نماینده جلفا را سیاسی دانست/ حق با کیست؟!
بعد از علنی شدن اختلافات میان نماینده مردم جلفا و مدیرعامل منطقه ‌آزاد ارس، حسن‌نژاد مدعی وجود فساد مالی در منطقه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، اخبار پیرامون منازعه‌ی نماینده جلفا در مجلس شورای اسلامی با مدیرعامل سازمان منطقه‌ی ارس پررنگ‌تر از هر زمان دیگری شده است. هرچند از مدت‌ها قبل شائبه‌ی اختلاف حسن‌نژاد با عرب‌باغی وجود داشت، اما هیچ‌گاه تا این حد علنی نشده بود که دو طرف در فضای رسانه‌ای با یکدیگر سرشاخ شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

بیست‌ویکم فروردین ماه سال جاری، محسن خادم عرب‌باغی طی گفت‌وگویی عنوان کرد: «سخنان نماینده‌ای که اهداف سیاسی را  در تخریب مناطق آزاد می‌بیند، مایه تاسف بود و به جای اینکه دست همدیگر را بگیریم تا این اتحاد به رشد و توسعه استان و کشور کمک کند، با این اظهارات، مصالح کشور را فدای منازعات سیاسی در آستانه انتخابات می‌کنیم.»

,

باتوجه به سابقه‌ی اختلافات مدیرعامل منطقه‌ی آزاد ارس با شهاب‌الدین بیمقدار، خیلی‌ها در وهله‌ی اول تصور کردند مخاطب سخنان عرب‌باغی نماینده مردم تبریز است، اما دیری نگذشت که حسن‌نژاد اعلام موضع کرد و با صدور بیانیه‌ای به سخنان عرب‌باغی واکنش نشان داد.

,

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس دهم با بیان اینکه عرب باغی متاسفانه تنها شگرد خویش را تهمت زنی به تمام منتقدین و دلسوزان قرار داده ولی انگار متوجه نشده که این بار منتقد ایشان نماینده مردم بوده است نه یک مقام یا شخص غیرمسئول، متذکر شد: بهتر هست آقای عرب‌باغی به عنوان مثال فقط در مورد خسارت چند ده میلیاردی به بیت المال فقط از محل واگذاری زمین صد هکتاری به شخص خاص و تخلفات مربوطه جواب بدهند.

,

همچنین عصر دیروز بیانیه‌ای از سوی حسن‌نژاد منتشر شد که در قسمتی از آن آمده بود: «مسلما با مدیر ضعیف که به جای کمک به توسعه منطقه به سمت مرند و هادیشهر از سنگ اندازان توسعه منطقه بوده و بعد از بازداشت یکی از معاونین و چند تن از کارکنان و مدیران منطقه ابعاد جدیدی از فساد در منطقه کشف شده است، به زودی و با شدت برخورد قانونی خواهد شد.»

,

با نیم‌نگاهی به مواضع دو طرف می‌توان دریافت اختلافات این دو فرد نام‌آشنا در منطقه‌ی جلفا بیش از هر زمان دیگری شدت یافته و با مرور زمان، ابعادی از پشت‌پرده برخی اقدامات رونمایی می‌شود.

,

باید منتظر ماند و دید واکنش مدیرعامل منطقه آزاد ارس به اظهارات نماینده مردم جلفا چه خواهد بود و دستگاه‌های نظارتی تا چه اندازه بر ادعاهای حسن‌نژاد صحه خواهند نهاد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه