اخبار داغ

پاسخ به یک زیاده خواهی؛

اثبات مالکیت دریاچه گهر دورود به همسایگان مدعی + سند

اثبات مالکیت دریاچه گهر دورود به همسایگان مدعی + سند
هرچند وقت یک بار شهرستان های همجوار دورود به دریاچه گهر ابراز لطف کرده و در صدد تصاحب این منطقه و اختصاص دادن آن به حوزه جغرافیایی خود هستند که جز واژه ی "زهی خیال باطل" چیزی برازنده ی این اقدامات مضحک آنها نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بازتاب گهر؛ اخیرا مسئولان ازنا در اقدامی تعجب برانگیز با نادیده انگاشتن نقشه های تقسیمات جغرافیایی و راههای دسترسی و پیشینه الحاق سرزمینی و فرهنگی ساکنان و روستاییان و عشایر ساکن حومه دریاچه گهر حدفاصل شرق گردنه موسوم به تاپله، جنوب کوه موسوم گچه وگلک و شمال رشته کوههای اشترانکوه و غرب گردنه پنبه کار (موقعیت ها براساس جهت یابی قطب نمایی است) که کلیه حدود چهار گانه فوق درنقشه تقسیمات کشوری و دلایل مطروحه بالا و حتی کتب درسی و نقشه های بین المللی نظیر گوگل در حوزه شهرستان دورود قرار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازتاب گهر,

حال مسئولین ازنا بدون کوچکترین دلایل علمی و جغرافیایی دریاچه گهر را به مهمانان نوروزی با عنوان گهر ازنا معرفی کرده اند!

,

مسئولین این شهرستان با نصب بنر در ورودی شهر ازنا موجب شادی و خنده مهمانان نوروزی را فراهم کرده و برای لحظاتی ناآگاهی خود را به رخ مسافران نوروزی کشانده چرا که همگان به خوبی میدانند پایتخت طبیعت ایران لقب دورود و دریاچه گهر تماما در حوزه جغرافیایی این شهرستان می باشد.

,

بنر به هر نیتی نصب گردیده باشد برخلاف روحیه اخلاق مداری و اشتراکات فرهنگی مردم شریف دورود و ازنا می باشد که در یک حوزه انتخابیه قرار دارند.

,

نامه ی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری لرستان در پاسخ به نامه ی پیگیری فرماندار دورود مبنی بر برخی تحرکات از سوی شهرستان های همجوار درخصوص مالکیت این دریاچه به شرح زیر می باشد:

,

مالکیت دریاچه گهر

, مالکیت دریاچه گهر,

تصویری از نقشه پیوست نامه مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری لرستان در خصوص مالکیت دریاچه گهر

,

 مالکیت دریاچه گهر

, مالکیت دریاچه گهر,

اینگونه رفتارها تکرار نشود خیلی بهتر است؛ چرا که معلوم نیست در صورت تکرار این قبیل رفتارهای نسنجیده چه واکنشی از سوی مسئولین این شهرستان صورت پذیرد.

,

انتهای پیام/صا

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه