اخبار داغ

خیابان های بوشهر جولانگاه سگ های ولگرد/ شهروندان احساس امنیت نمی کنند

خیابان های بوشهر جولانگاه سگ های ولگرد/ شهروندان احساس امنیت نمی کنند
با وجود پیگیری های مکرر و قول هایی که برای جمع آوری سگ ها داده می شود اما هنوز سگ های ولگرد در کوچه و خیابان های بوشهر جولان می دهند و باعث نا امنی شهروندان و به هم ریختن چهره شهر شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "سپاس"، جولان سگ های ولگرد در کوچه و خیابان های بوشهر باعث نا امنی شهروندان و به هم ریختن چهره شهر شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "سپاس"، ,

مهمترین معضلات و مشکلات ناشی از افزایش جمعیت سگ‌های ولگرد، شیوع بیماری های قابل انتقال بین حیوان و انسان، افزایش آن در جمعیت دامی و انسان و انتقال بسیاری از بیماری‌ها از سگ به انسان است.

, .,

مردم بوشهر روز و شب در خیابان های مختلف شاهد جولان دادن سگ ها در خیابان ها هستند، و این بس نگران کننده است که با وجود پیگیری های مکرر و قول هایی که برای جمع آوری سگ ها داده می شود اما باز هم شاهد حضور این حیوان در جای جای شهر بوشهر هستیم.

,

, ,

 

,

3سال است سگ ها جولان میدهند ولی اقدامی برای جمع آوری آن ها نمی شود

, 3سال است سگ ها جولان میدهند ولی اقدامی برای جمع آوری آن ها نمی شود, 3سال است سگ ها جولان میدهند ولی اقدامی برای جمع آوری آن ها نمی شود,

این حیوان روزها به راحتی در شهر رفت و آمد می کند و شب ها زوزه کشان آرامش را از مردم می گیرد، شاید این گونه پنداشته شود که این سگ ها بی آزار هستند و صدمه ای به انسان ها نمی زنند اما این فقط در خوشبینانه ترین حالت ممکن اتفاق می افتد چرا که اگر حتی یکی از این سگ ها وحشی باشد باعث به خطر افتادن جان انسان می شود و اگر هم بی آزار باشد مردم از بیماری های آن در امان نخواهند بود.

,

در این خصوص گفتگویی با شهروندان کردیم که در ادامه میخوانیم.

,

شریفی یکی از شهروندان ساکن خیابان بهمنی بوشهر در گفتگو با سپاس اظهار کرد: وجود سگ ها در کوچه و خیابان باعث نا امنی در شهر شده و چهره شهر را مخدوش کرده است.

,

وی افزود: وقتی در خیابان راه میروم و با این سگ ها روبرو می شوم احساس نا امنی می کنم، این سگ ها در خیابان دانشگاه خلیج فارس زیاد پیدا می شوند.

,

بعضی اوقات که خانه بیرون می آیم در صورت مشاهده سگ ها به خانه برمیگردم و از ترس خانه را ترک نمی کنم.

,

شریفی خاطر نشان کرد: 3 سال است که این حیوان ها در خیابان بهمنی جولان می دهند و هنوز مسئولان شهرداری اقدامی برای جمع آوری آن ها نکرده اند.

,

, ,

سگ ها مخل آسایش مردم شدند

, سگ ها مخل آسایش مردم شدند, سگ ها مخل آسایش مردم شدند,

اسدی یکی دیگر از شهروندان بوشهری ساکن خیابان باهنر گفت: سگ ها در همه نقاط شهر حضور دارند به طوری که با خیالت راحت راه می روند و در پیاده روها میخوابند و بدترین حالت ممکن را برای چهره شهر بوشهر رقم زدند.

,

وی افزود: سگ ها به صورت دسته جمعی در خیابان ها حرکت می کنند و هیچ کس اهمیتی برای جمع آوری آن ها قائل نیست.

,

اسدی اذعان کرد: مردم به خصوص خانم ها با رعب و وحشت از کنار این سگ ها عبور می کنند و هر لحظه ترس از این دارند که سگ به آن ها حمله کند، باید برای این گونه حیوانات محل به خصوصی در نظر گرفته شود و آن ها را در یکجا جمع آوری کرد تا مخل آسایش مردم نشود.

,

بر اساس این گزارش، در مهر سال 94 درنشست معاونان شهرداری بوشهر رسول رمضانی معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری بوشهر درباره جمع آوری سگ های ولگرد گفته است: سگ های ولگرد در شهر بوشهر به منظور انتقال به منطقه ای دوردست در انتهای محله تنگک سوم (یکی از محله های جنوب شهر بوشهر) جمع آوری خواهد شد، اما با وجود وعده ی جمع آوری این سگ ها هنوز شاهد پرسه زدن این حیوان در کوچه و خیابان شهر هستیم، گویا شهروندان باید به خاطر عملکرد ضعیف مسئولین در جمع آوری سگ ها تلفات جانی بدهند تا شاید کمی مسئولین به خود بیایند و نیم نگاهی به شهر بیندازند و جولان دادن سگ ها را در ببینند و چاره ای بیندیشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه