اخبار داغ

عوامل اصلی تاثیرگذار بر تعیین مستأجر آینده ساختمان سفید پاستور/ از حل معضل بحرانی اشتغال تا استفاده از جوانان در مدیریت ها

عوامل اصلی تاثیرگذار بر تعیین مستأجر آینده ساختمان سفید پاستور/ از حل معضل بحرانی اشتغال تا استفاده از جوانان در مدیریت ها
مشکلات فعلی در کشور به عنوان عوامل تعیین کننده در نتیجه انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم محسوب می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سرویس اقتصادی  مرصاد، با آغاز ثبت نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم نگاه ها به داوطلبان و سخنان مطرح شده از سوی آنان معطوف شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

 

,

در این میان سخنان مطرح شده از سوی کاندیداها و به عبارت دیگر برنامه هایی که آن ها برای حل مشکلات کشور مطرح می کنند در این شرایط یکی از مسائلی است که می تواند در انتخابات ماه آینده تاثیر زیادی داشته باشد. آگاهی داشتن از مشکلات کشور و ارائه راه حل برای آن ها نشان دهنده این است که هر کاندیدا تا چه میزان قابلیت و شایستگی حضور در ساختمان سفید پاستور را دارد.

,

 

,

در این دور از انتخابات ریاست جمهوری نگاه ها به صورت ویژه به برنامه هایی است که افراد ارائه می دهند. زیرا برخی از مشکلات در کشور به اندازه ای حاد شده است که نیازمند حضور فردی است که بتواند با عملکرد مناسب خود این مشکلات را حل کرده و اوضاع را به سمت بهبود ببرد.

,

 

,

اشتغال:

, اشتغال:,

 

,

یکی از موضوعات اساسی در شرایط فعلی اشتغال است. نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری  به اقتصاد مقاومتی: تولید – اشتغال اهمیت این موضوع را نشان می دهد.

,

 

,

 این نامگذاری از یک طرف و وجود مشکلات بیکاری از طرف دیگر نشان می دهد که اشتغال در سال جاری مهم ترین موضوعی است که بایستی مورد توجه قرار بگیرد. در این میان هر یک از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری که بتوانند برنامه دقیق تری برای حل مشکل بیکاری و اشتغال ارائه دهند می توانند بیشتر مورد توجه مردم قرار بگیرند.

,

 

,

برنامه های دقیق و بدون ابهام برگ برنده هر یک کاندیداهایی خواهد بود که در عرصه حضور خواهند یافت.

,

 

,

ازدواج:

, ازدواج:,

 

,

وجود میلیون هاجوان مجرد در کشور دیگر موضوعی است که در شرایط فعلی می تواند بر نتیجه انتخابات پیش رو تاثیر چشمگیری بگذارد.

,

 

,

مشکلاتی در حوزه وام ازدواج، مسکن، اشتغال و ... جوانان مسائلی است که بر میزان ازدواج در جامعه تاثیر گذار است.

,

 

,

در شرایطی که به دلیل مشکلات متعدد شرایط ازدواج برای جمع قابل توجهی از جوانان جامعه فراهم نیست، کاندیدایی که بتواند در این زمینه برنامه ای راهگشا ارائه دهد، آرای مردمی نیز با او خواهد بود و می تواند دولت دوازدهم را تشکیل دهد.

,

 

,

جوانگرایی:

, جوانگرایی:,

 

,

دیگر موضوعی که می تواند در شرایط فعلی به عنوان یک برنامه جدی از سوی داوطلبان ارائه شود استفاده از جوانان در موقعیت های اجرایی است.  استفاده از افرادی با سن بالا که توان مدیریتی کافی نداشته باشند، در مدیریت های اجرایی در دولت که نیازمند تحرک بالاست می تواند به نوعی سکون و رکود را به کشور القا کند.

,

 

,

 به طور قطع در این شرایط هر کدام از داوطلبان که برنامه ای جدی برای استفاده از جوانان در این مدیریت ها داشته باشند، پیروز انتخابات خواهند بود.

,

 

,

به گزارش مرصاد، دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت ماه سال 96 برگزار خواهد شد.

, مرصاد،]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه