اخبار داغ

مسئول سازمان و گردشگری راهیان نور سپاه استان در گفت وگو با آساره خبر:

اعزام بیش از 9 هزار خواهر لرستانی به راهیان نور

اعزام بیش از 9 هزار خواهر لرستانی به راهیان نور
مسئول سازمان و گردشگری راهیان نور سپاه استان گفت: استقبال خواهران نسبت به سال های گذشته خیلی بهتر بوده است و ما به حمد الله توانستیم تعدا د 9 هزار وسیصد و پنجاه نفر خواهر به مناطق عملیاتی جنوب اعزام کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آساره خبر؛سید ابراهیم حیات الغیب مسئول سازمان و گردشگری راهیان نور سپاه استان اظهار داشت: اردوهای راهیان نور بهترین راهکار برای انتقال و ترویج فرهنگ ایثار و ارزش های دفاع مقدس به نسل سوم و چهارم بعد ازانقلاب است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آساره خبر,

وی گفت: ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و دفاع مقدس بایستی در اردوهای راهیان نورگسترش پیدا کند وادامه داشته باشد.

,

 این مسئول یاد آور شد: اردوهای راهیان یادآور ایثارگری ها ، رشادت ها و شجاعت جوانان هشت سال دفاع مقدس است که با برپایی این اردو ها نسل سوم و چهارم ما را در برابر تهاجم جنگ نرم دشمن بیمه می شوند.

,

حیات الغیب عنوان داشت: از دهم مهرماه سال 95 تا کنون توانستیم سه قشر را به مناطق عملیاتی جنوب اعزم کنیم که این سه قشر شامل دانش آموزی، دانشجویی، اقشار و محلات بودند  که در حال حاضر اقشار و محلات از مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

,

مسئول اردویی سپاه استان تصریح کرد: ما توانستیم تا کنون بیش از 18 هزار نفر اعم از خواهر و برادر به راهیان نور اعزام کنیم.

,

وی به استقبال خوب خواهران در ر اهیان نور اشاره کرد و افزود:  استقبال خواهران نسبت به سال های گذشته خیلی بهتر بوده است و ما به حمد الله توانستیم تعدا د 9 هزار وسیصد و پنجاه نفر خواهر به مناطق عملیاتی جنوب اعزام کنیم.

,

این مسئول تعداد خواهران روحانی و مبلغ همراه با کاروان را 107 نفر عنوان کرد.

,

مسئول اردویی سپاه استان عنوان داشت: آخرین کاروان خواهران از سپاه ناحیه خرم آباد به تعداد ۴۲۰ نفر که در بیست فرودین تا بیست دوم  این ماه از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید کردند.

,

حیات الغیب در بحث اسکان زائرین راهیان نور هم گفت: در سال های گذشته محل اسکان اردوهای راهیان نور استان از کیفیت خوبی برخوردار نبود لذا با پیگیری خوب فرماندهی محترم سپاه استان محل اسکان قدیمی پادگان شهید مسعودیان باز سازی شد لذا همکاری و پیگیری سردار کشکولی باعث شد تا محل اسکان  زائرین سرزمین کربلای ایران  به بهره برداری برسد.قابل ذکر است محل اسکان از تمامی امکانات برخوردار است .

,

وی در پایان از کلیه دست اندرکاران راهیان نور تقدیر و تشکر کرد.

,

 گفت و گو : کبری دریکوند

,

انتهای پیام/د

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه