اخبار داغ

موسس مدارس رهروان ولایت چابهار خبر داد

موفقیت کم نظیر دانش آموزان مدرسه در مسابقات شهرستانی هنری، درسی و دینی بین مدارس چابهار

موفقیت کم نظیر دانش آموزان مدرسه در مسابقات شهرستانی هنری، درسی و دینی بین مدارس چابهار
موسس مدارس رهروان ولایت چابهار گفت: دانش آموزان شرکت کننده مدرسه رهروان ولایت در مسابقات شهرستانی هنری،درسی و دینی آموزش و پرورش چابهار رتبه های برتر کسب کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از چهاربهاران، حجه الاسلام والمسلمین محمد رازیانی اظهار کرد: :مسابقات  فرهنگی هنری و قرآنی آموزش و پرورش هر  ساله با حضور دانش آموزان مدارس ابتدا درمرحله آموزشگاهی و سپس با حضور دانش آموزان برتر در مرحله شهرستانی برگزار می شود که امسال با اتفاق جالب و قابل تحسینی مواجه شد.
وی افزود: دانش آموزان این مدرسه با حضور صد درصدی در مسابقات در مرحله مدرسه و شهرستانی اولین قدم خود را برداشتند وپس از اعلام نتایج از سوی اداره محترم آموزش و پرورش مشخص شد که تمامی دانش آموزان این مدرسه رتبه های برتر شهرستانی را کسب کرده اند که در نوع خود بسیار کم نظیر وکم سابقه است.
وی با توجه به اینکه در این مسابقات هر دانش آموز می تواند در یک رشته گروهی و یک رشته فردی در مسابقات هنری و یک رشته در مسابقات قرآنی شرکت کند، گفت: بیش از ۹۰ درصد دانش آموزان رهروان ولایت در دو و یا سه رشته رتبه های برتر را کسب کرده اند.
حجت السلام رازیانی در خصوص رتبه های به دست آمده خاطرنشان کرد: رتبه اول تا سوم اذان در پایه های هفتم تا نهم، رتبه اول انشا نماز در پایه های هفتم و هشتم، رتبه اول مفاهیم قران درپایه های هفتم و هشتم و رتبه سوم در پایه نهم، رتبه اول نهج البلاغه در پایه های هفتم و نهم، رتبه اول و سوم صحیفه سجادیه در پایه های هفتم و هشتم، رتبه اول و سوم مداحی در پایه های هفتم و نهم، رتبه دوم احکام در پایه های هفتم و هشتم و رتبه سوم مسابقات ترتیل قرآن بدین شرح می باشد.
موسس مدارس رهروان ولایت چابهار در خصوص مسابقات هنری تصریح کرد: کسب رتبه اول نمایش صحنه ای  و انتخاب راوی و بروشور این نمایش به عنوان راوی و بروشور برتر مسابقات، کسب رتبه اول نمایش عروسکی، کسب رتبه اول نمایشنامه خوانی، کسب رتبه اول نقالی در پایه های هفتم ،هشتم و نهم،کسب رتبه های اول تا سوم کتابخوانی، کسب رتبه دوم  سرود و همچنین انتخاب بروشور سرود به عنوان بروشور برتر مسابقات مربوط به شرکت کنندگان این مدرسه بوده است.
وی ضمن تبریک این موفقیت به دانش آموزان و معلمان و خانواده مدارس رهروان گفت: این موفقیت بی نظیر را نتیجه تلاش و سخت کوشی دانش آموزان و زحمات بسیار زیاد همکاران این مدارس در هدایت و راهنمایی دانش آموزان در رشته های مورد علاقه و متناسب با توانایی های فردی آنان می دانم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهاربهاران, چهاربهاران, ،, ،, , ,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه