اخبار داغ

گلایه نائب رییس کانون گاز استان گلستان از فرمانداری و نظام مهندسی آزادشهر

گلایه نائب رییس کانون گاز استان گلستان از فرمانداری و نظام مهندسی آزادشهر
در چند روز گذشته خبر های به دست ما رسید که حاکی از جمع آوری پول و کپی مدارک از اهالی روستای فارسیان برای لوله کشی گاز خانه ها در این روستا بود، در حالی که هنوز علمک گازی نصب نشده است. بعد از تحقیقات فراوان به این نتیجه رسیدیم که عامل این قضیه یکی از پیمانکاران گاز شهرستان آزادشهر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تیتر آزاد، در چند روز گذشته خبر های به دست ما رسید که حاکی از جمع آوری پول و کپی مدارک از اهالی روستای فارسیان برای لوله کشی گاز خانه ها در این روستا بود، در حالی که هنوز علمک گازی نصب نشده است. بعد از تحقیقات فراوان به این نتیجه رسیدیم که عامل این قضیه یکی از پیمانکاران گاز شهرستان آزادشهر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  تیتر آزاد,

در همین راستا غلامعلی محمدی ، نائب رییس کانون گاز استان گلستان و مسئول انجمن صنفی گاز شهرستان آزادشهر در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: متاسفانه وقتی بازار کار راکد می شود، عده ای دست به این کارها می زنند و تلاش می کنند تا با گرفتن پول و مدارک از مردم، کار را برای خود مصادره کنند.

,

محمدی ادامه داد: روال کار این است که ابتدا اداره گاز مجوز کار را صادر کند و زمانی مجوز را صادر می کند که علمک ها را نصب کرده باشد، بعد به صنف و نظام مهندسی نامه می زند و آنوقت مجریان می توانند وارد عمل شوند.

,

نائب رییس کانون گاز استان گلستان افزود: تا حال حاضر اداره گاز برای شروع کار در روستای فارسیان هیچ مجوزی صادر نکرده و هر پیمانکاری که قبل از آمدن مجوز کار را شروع کند متخلف است.

,

مسئول انجمن صنفی گاز شهرستان آزادشهر گفت: ما با همکاری بخشداری و دهیاریهای بخش چشمه ساران به روستاها رفته و با مردم صحبت کرده بودیم و به آنها اعلام کرده ایم که تنها موقعی پیمانکاران می توانند کار را شروع کنند که مجوز صادر شده باشد و آنها با شما قرارداد ببندند.

,

وی تصریح کرد: مردم عزیز استان مطلع باشند که نرخ لوله کشی در سراسر استان یکسان است و برای اینکه عده ای از آنها سو، استفاده نکنند حتما قرارداد ببندند و به هیچ کس پول نقد ندهند.

,

محمدی در ادامه خاطرنشان کرد: هموطنان شهرستان آزادشهر می توانند به انجمن صنفی گاز آزادشهر واقع در خیابان اداره گاز، مابین اداره گاز و نظام مهندسی رجوع کنند و برای لوله کشی منزلشان قرارداد ببندند. ما دراینجا از آنها مدارک را گرفته و شماره حسابی به آنها معرفی می کنیم. لازم به ذکر است که ثبت نام کنتور هم در همین انجمن صنفی انجام خواهد شد.

,

نائب رییس کانون گاز استان گلستان ادامه داد: پیمانکاری را برای لوله کشی منزل آنها معرفی کرده و بعد از اتمام کار پول را به پیمانکار می دهیم. تمام پیمانکاران مجوز دار و مورد تایید اداره گاز در این انجمن صنفی عضو هستند و کارها بین آنها تقسیم خواهد شد.

,

مسئول انجمن صنفی گاز شهرستان آزادشهر در خصوص مدارک مورد نیاز گفت: مدارک مورد نیاز قرارداد عبارتند از : کپی شناسنامه ، کپی کارت ملی و برای شهرها کپی پروانه ساختمان و اگر پروانه ساخت نداشت استحکام بنا نیازاست. 
وی در گلایه از نظام مهندسی و بخشداری ها عنوان کرد: قبلا عده ای از پیمانکاران متخلف را به نظام مهندسی و بخشداریها معرفی کردیم اما واکنش جدی ای از آنها مشاهده نکردیم.

,
,

محمدی ادامه داد: برای نظارت بر کار پیمانکاران باید اهرم فشاری وجود داشته باشد، اما متاسفانه اهرم فشاری در کار نیست و دیده می شود افراد متخلف راحتتر از از بقیه کار می کنند.

,

نائب رییس کانون گاز استان گلستان در گلایه از فر مانداری آزادشهر بیان کرد: در زمان فرماندار سابق، زمانی که قرار بود مسکن مهر را افتتاح کنند ، فرماندار از ما درخواست کرد تا کنتورها را نصب کنیم، ما به او گفتیم که تا زمانی که تسویه حساب نشود این کار را نخواهیم کرد.

,

مسئول انجمن صنفی گاز شهرستان آزادشهر افزود: فرماندار سابق گفت؛ بگذارید به حساب فرمانداری ، ما با شما همکاری خواهیم کرد و مشکلی نیست. از سال ۹۰ تا اکنون نزدیک به ۷ میلیون تومان طلب خود، که فاکتور ان نیز موجود است را نتوانسته ایم وصول کنیم.

,

وی ادامه داد: برای وصول طلب، بارها به شرکت تعاونی مسکن مهر آزادشهر مراجعه کرده ایم اما انها ما را به پیمانکار ارجاع داده اند و پیمانکار نیز ما را به آنها و بارها به ما گفته اند؛ بروید هر کاری که دوست دارید انجام دهید.
محمدی تاکید کرد: ما به درخواست فرماندار پیشین، قبل از تسویه حساب، کنتور ها را نصب کرده ایم و فرماندار یک سمت و یک جایگاه است، نه یک فرد که با نبودش وظیفه از گردن نفر بعدی برداشته شود.

,
,

نائب رییس کانون گاز استان گلستان در پایان گفت: من با آقای شفاهی دوست می باشم و از او انتظار دارم، در جایگاه فرماندار آزادشهر و طبق قرار فرماندار سابق ما را در وصول مطالبات خود یاری کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه