اخبار داغ

یادداشت؛

موجی از احساس مسئولیت ها در راه وزارت کشور

موجی از احساس مسئولیت ها در راه وزارت کشور
در ایام ثبت‌نام داوطلبان ریاست جمهوری، شاهد حضور پرشور ملت در وزارت کشور بودیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، بیشتر از رجل مطرح مردم عادی درحال ثبت‌نام هستند.ثبت‌نامی که می‌دانند تایید نخواهند شد حتی در صورت تایید هم به گفته خودشان رأی نخواهند آورد اما فقط برای چند لحظه دیده شدن در قاب عکاسان وفیلم برداران راهی وزارت کشور میشوند. جالب تر اینکه هر کدام هم برنامه و وعده هایی دارند،وعده هایی که خوش آب ورنگتر از وعده های مسئولان است.البته قابل ذکر است که همه می‌دانیم این سخنان وعده است وعده هم که قرار نیست عملیاتی شود به قول عزیزی وعده را کی داده وکی گرفته. اصلا تا امروز مسئولان چگونه با وعده هایشان رفتار کرده اند  که بقیه هم همانطور رفتارکنند ؟؟

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از اروم نیوز، بیشتر از رجل مطرح مردم عادی درحال ثبت‌نام هستند.ثبت‌نامی که می‌دانند تایید نخواهند شد حتی در صورت تایید هم به گفته خودشان رأی نخواهند آورد اما فقط برای چند لحظه دیده شدن در قاب عکاسان وفیلم برداران راهی وزارت کشور میشوند. جالب تر اینکه هر کدام هم برنامه و وعده هایی دارند،وعده هایی که خوش آب ورنگتر از وعده های مسئولان است.البته قابل ذکر است که همه می‌دانیم این سخنان وعده است وعده هم که قرار نیست عملیاتی شود به قول عزیزی وعده را کی داده وکی گرفته. اصلا تا امروز مسئولان چگونه با وعده هایشان رفتار کرده اند  که بقیه هم همانطور رفتارکنند ؟؟, اروم نیوز,

هر کس که وارد عرصه ثبت‌نام می شود حتما به گونه ای رفتار می‌کند که دیگران متوجه حضورش شوند؛ یکی با کیف صورتی دیگری با کراوات آن دیگری هم با مدرک زیر دیپلم اش.انگار همه آمده اند تا در این تنگنا زندگی معیشتی مردم را بخندانند و دل شادشان کنند،هرچند گاها این اتفاقات گریه دارد نه خنده….

,

برای تصدی یک منصب چه حرف ها و رفتارها که سر نمیزند،برخی شان واقعا در شأن یک انسان باوقار نیست.برای صندلی که چهار سال بتوان بر آن تکیه زد همه نوع وعده داده میشود،وعده هایی که خودشان بهتر از هرکس میدانند به واقعیت نخواهد پیوست.بگذریم از حرفایی که گاهی تعجب آور است یکی میگوید من متن مذاکرات را تعبیه کردم ودیگری اظهار داردکه زنم بداند آمده ام ثبتنام در خانه را به رویم باز نمیکند خلاصه این روزها وزارت کشور شده است کانون طنازی مشتاقان.!

,

این حس مسئولیت کمی ترسناک است عده ای که گاها توان اداره منزل وخانواده را ندارند حال آنقدر توانایی در خود یافته اند که میخواهند جامعه مسلمین را چهار سال اداره کنند.شایدبه آن پسرک ثبتنام کننده باید گفت ریاست جمهوری فقط سفرهای خارج از کشور نیست رئیس جمهور وظایف سخت و گوناگونی داردعلاوه بر این ها باید پاسخگو دربرابر ملت باشد هرچندبرخی به وظایفشان عمل نکنند.

,

وقتی مردم این عرصه رابه شوخی میگیرند،عرصه ای که قرار است سرنوشت کشور را مشخص کند انتظاری از مسئولین نیست.

,

یادشهید دیالمه بخیر که نقل کرده اند بعد از انتخابات مشهد به ایشان جهت برگزیده شدنشان تبریک گفتند ایشان فرمودندکه مسئولیت تبریک ندارد.

,

در این میان نمیشود از خلل قانونی هم چشم پوشی کرد حتی مسئولان امر نیز این را تایید میکنند که به علت ناکافی بودن این قانون شاهد حجم بالایی از ثبتنامی ها هستیم این روند کار شورای نگهبان را بسیار دشوارتر میکند و آمار رد صلاحیت هارا نیز بالا می برد.کاش مردم عزیز ما به جای بازی با صندلی ریاست جمهوری در پی شناخت اصول ومبانی انتخابشان بر آیند و بدانند که قرار است به چه معیارهایی رأی دهند .

,

نه اینکه بر اساس شایعه ای تلگرامی کسی را رد کنند ودر پی تبلیغ اینستاگرامی تاییدش کنند.بی شک اگر ما هوشمندانه انتخاب کنیم دچار مشکلات بعد از انتخاب مان هم نمیشویم.در آن صورت کسی هم  نمیتواند فقط محض دلخوشی وسرگرم کردن مردم وعده بدهد.بی شک آگاهی ملت تأثیری دو چندان در روند انتخاب فرد اصلح خواهد داشت و فراموشمان نشود همه مسئولان وکاگزران نظام با رأی مستقیم یا غیر مستقیم مردم انتخاب میشوند.

,

*فائزه مشهدی محمدپور

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه