اخبار داغ

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

ما توانستیم تورم را از 40 درصد به 8 درصد برسانیم/ بعد از برجام، 700 هزار شغل ایجاد شد

ما توانستیم تورم را از 40 درصد به 8 درصد برسانیم/ بعد از برجام، 700 هزار شغل ایجاد شد
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بعد از برجام 700 هزار شغل ایجاد کردیم و این گام بسیار خوبی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خاورستان، محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شورای اداری استان، اظهارکرد: با توجه به این که بیرجند شهر دانشجویی است لذا وظیفه می دانیم علاوه بر فعالیت‌های وزارت خانه در ارتباط با اشتغال نیز اقداماتی انجام دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، , خاورستان, خاورستان, ، ,

 

,

وی افزود: ما به دنبال این هستیم در این بستر خوبی که در شبکه فراهم شده و دو فاز شبکه اطلاعات را افتتاح کردیم بتوانیم کسب و کارهای الکترونیکی را راه اندازی کنیم و از بخش خصوصی در این خصوص دعوت به همکاری می کنیم چراکه درآمد و بازدهی آنها بیشتر خواهد بود.

,

 

,

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: امیدوارم بتوانیم در این استان با توجه به فارغ التحصیلانی که دارد طرح تکامو را انجام دهیم و با هماهنگی که با وزیر کار انجام می دهیم اجرا کنیم.

,

 

,

واعظی با بیان اینکه حوزه آی سی تی بازاری رو به رشد است؛ در ابتدای دولت 13 هزار میلیارد بود که الان به 40 هزار میلیارد رسیده است، گفت: امید است که توسعه یابد و بنای ما بر این است که تا پایان دولت 1100 میلیارد دیگر سرمایه گداری کنیم.

,

 

,

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی یکی از اصول جدی دولت است، خاطرنشان کرد: رئیس جمهور دستور داده اند که مدیران، سیاست های اقتصاد مقاومتی را به عنوان یک اصل قرار دهند.

,

 

,

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد: در جلسه اول و دوم دولت در یک ماه گذشته فقط بحث اقتصاد مقاومتی را مطرح کردیم و مهمترین موضوع در سال جاری است

,

 

,

واعظی عنوان کرد: ما امیدواریم که بتوانیم آنچه مورد نظر مقام معظم رهبری است را اجرا کنیم چراکه می تواند تحول ایجاد کند.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه در دولت هدف گذاری های مختلفی در بحث فرهنگ و امنیت کرده ایم و به بخشی رسیده است، افزود: آنچه مهم بود بحث ثبات، ارزش، آرامش و هم بستگی بین قوای سه گانه بود زیرا بدون هم نمی توانند کشور را اداره کنند.

,

 

,

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهارکرد: هر کس فکر کند که این کشور فقط می‌تواند توسط یک حزب و گروه اداره شود اشتباه فکر می کند و باید یک هم بستگی خوبی بین ملت و قوای سه گانه باشد و این سیاستی است که دولت از ابتدای کارش استفاده کرده است.

,

 

,

واعظی گفت: کسانی که در دور میز دولت نشسته اند از همه اقشار هستند و شایستگی مطرح بوده است.

,

 

,

وی بیان کرد: در این فضای همکاری دولت توانست کارهای خوبی انجام دهد.

,

 

,

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ما همواره از ابتدای دولت تشکر کردیم و اگر رهنمودهای مقام معظم رهبری نبود تیم مذاکره نمی توانست با این قدرت با پنج کشور پر قدرت مذاکره کند.

,

 

,

واعظی تصریح کرد: ما آنچه توفیق کسب کردیم که عزتمان بیشتر شده و قدرت داریم به خاطر این است که همه باهم کار کردیم و نباید کسی فکر کند چون این کار دولت است مخدوشش کنیم و دولت کار گذار است و امروز بستر فراهم شده است.

,

 

,

وی با تاکید بر اینکه وقتی در نعمت امنیت زندگی می کنیم قدرش را نمی دانیم، افزود: باید به کشورهای اطراف خود نگاه کنیم و این امنیت، نعمت بزرگی رای ما است.

,

 

,

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد: امروز همه همسایه‌های منطقه به دنبال این هستند که مشکل منطقه با ایران حل شود و آنچه امنیت، تعامل و اقتدار داریم نعمت بزرگی است و سرمایه بزرگی است که باید همه قدرش را بدانیم.

,

 

,

واعظی گفت: امروز نتوانستیم همه هدف گذاری‌هایی که برای مسائل اقتصادی شده حل کنیم اما امید داشتیم که این دولت متعلق و برای مردم است و هیچ مشکلی برای برنامه ها نداریم.

,

 

,

وی افزود: دکتر روحانی اعتقاد داشته که دولت متکی به مردم است؛ همین که توانستیم تورم کشور را از 40 درصد به زیر هشت درصد برسانیم بسیار خوب است.

,

 

,

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: ما تلاش کردیم تورم را پایین بیاوریم و خیلی تلاش شد که رونق به وجود آید.

,

 

,

واعظی افزود: سال بعد از تحریم، سال 95 بوده و اگر مولفه ها را تحلیل کنید؛  700 هزار شغل ایجاد کردیم و این گام بسیار خوبی است.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم طبق هدف گذاریمان پیش برویم با ایجاد یک میلیون شغل این بیکاری هفت، هشت ساله گذشته را جبران می کنیم.

,

 

,

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اگر برای فرزندان شغل ایجاد شود جلوی آسیب‌های اجتماعی گرفته می شود و امسال باید مهترین کارمان معیشت مردم باشد و باید برای معیشت مردم گام های جدی تری برداریم.

,

 

,

واعظی افزود: هدف گذاری خوبی بین مجلس و دولت انجام شد تا به طبقه محروم جامعه بتوانیم به صورت قابل توجهی پرداختی های آنها را افزایش دهیم.

,

 

,

وی یادآورشد: تحول بسیار خوبی است که تمام کسانی که تحت پوشش کمیته امداد هستند درآمدشان بالا می رود اما باید شغل ایجاد کنیم.

,

 

,

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: دو انتخابات بسیار مهمی پیش رو داریم که ما می‌توانیم در معیشت مردم تغییر ایجاد کنیم و با همدلی مردم در ابتدای دولت رشدمان منفی بود و بعد تقویت شد و امسال با محاسبه ای که شد امسال بالای هفت رشد اقتصادی داریم.

,

 

,

واعظی تاکید کرد: امید است این جوانه اقتصاد در سال 95 در سال 96 و 97 به بار بنشیند.

,

 

,

وی گفت: مردم می فهمند و نمی خواهند و عملکردها را که می بینند می دانند به چه کسانی رای می دهند و این مردم، ملتی هستند که می تواند پشت رهبر باشد و خودش مشکلات را حل کند.

,

 

,

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: باید این سیاست را دنبال کنیم که از فرصت‌ها از جمله انتخابات استفاده کنیم تا اقتدار خود را نشان دهیم و امید است که با هم این کشور را بسازیم.

,

 

,

واعظی گفت: مهم نیست که چه کسی انتخاب می شود مهم این است که به انتخابات قانونی  و پرشور داشته باشیم و تخریب نکنیم و کاندیداها برنامه های خود را بگویند.

,

 

,

وی تاکید کرد: امید است آنچه مربوط به استان است با اولولیت، همدلی و جلساتی برگزار کنیم و مشکلات را حل کنیم.

,

 

,

انتهای پیام

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه