اخبار داغ

جانشین تیپ 40 ارتش جمهوری اسلامی ایران:

به برکت بصیرت مردم گزینه های دشمن همیشه زیر میز خواهد ماند

به برکت بصیرت مردم گزینه های دشمن همیشه زیر میز خواهد ماند
سرهنگ علی اصغر شمس با بیان اینکه امروز بیش از ۸۰ ناو آمریکایی ما را رصد می کنند اظهار داشت: دشمن ۳۸ سال هست ما را به چالش کشیده و اکنون ۲۳ سال هست از گزینه روی میز و کنار میز حرف می زنند و این در حالی است که به برکت حمایت مردم گزینه های دشمن همیشه زیر میز است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صدای سراب, سرهنگ علی اصغر شمس, جانشین تیپ ۴۰ ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع خبرنگاران شهرستان سراب اظهار داشت: از تاریخ شهادت صیاد دلها , سپهبد علی صیاد شیرازی که در ۲۱ فروردین ۷۸ اتفاق افتاد تا ۲۹ فروردین به نام روز ارتش نامگذاری شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صدای سراب,

شمس اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران یک پدیده بود که موجب بیداری قشرهای عظیم در دنیا شده و افتخارات بزرگی را به نام کشورمان رقم زد و از همه مهمتر انقلاب باعث شد مسیر حرکت کشور روند رو به رشدی داشته باشد.

,

جانشین تیپ ۴۰ ارتش کشور بصیرت دینی ارتشیان در دفاع جانانه از روند انقلاب را بی بدیل عنوان و خاطر نشان کرد: ارتش کارنامه درخشانی در طول انقلاب داشته و کارکنان متعهد و شجاع افق های عظیمی را رقم زد.

,

وی افزود: در دوران طاغوت همه تلاش رژیم طاغوتی بر این بود تا ارتش تخصص محور را با  تجهیز مدرن ترین سلاح ها به عنوان حامی خود و ژاندرام منطقه معرفی کند .

,

شمس ادامه داد: این خواست کشورهای آمریکایی و اروپایی بود تا از ارتش ایران به عنوان ژاندارم منطقه تا از وجودش بهره برده و کمترین تخصصی را به این ارتش انتقال ندهند.

,

این مقام نظامی عنوان کرد: با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران برخی به انحلال ارتش دامن زدند و حضرت امام خمینی با حمایت ارزشمند از ارتش و با بصیرت دینی پیام حمایت از ارتش صادر کردند و یک انسجام قوی بین مردم و ارتش را رقم زدند.

,

شمس با اشاره به قیام های کشورهای اسلامی ابراز داشت: برخی انقلاب ها مثل مصر و لیبی به نتیجه رسید و لی برخی چون بحرین به نتیجه نرسید و این در حالی بود که برخی انقلاب ها نیز به بیراهه رفت چرا که حلقه وصل و شخصیتی والا که ارتباط بین مردم و نظامیان را برقرار نبود و از مهمترین تفاوت های انقلاب اسلامی با سایر انقلاب ها بود.

,

جانشین تیپ ۴۰ ارتش کشور عنوان کرد: در اوایل انقلاب در بحث کردستان که برخی ضد انقلاب سودای تجزیه طلبی در سر داشتند و بعد در جنگ و ۸ سال دفاع مقدس ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح جانانه ایستاده و یک وجب از خاک میهن را به دشمن ندادند و ۴۸۰۰۰ شهید تقدیم اسلام شد .

,

وی گفت: امروز کشور به جایی رسیده که از کوچکترین پرنده دشمن گرفته تا تروریستی چون ریگی را در آسمان این کشور متوقف می کند.

,

شمس با بیان اینکه امروز بیش از ۸۰ ناو آمریکایی ما را رصد می کنند اظهار داشت: دشمن ۳۸ سال هست ما را به چالش کشیده و اکنون ۲۳ سال هست  از گزینه روی میز و کنار میز حرف می زنند و این در حالی است که به برکت حمایت مردم گزینه های دشمن همیشه زیر میز است.

,

جانشین تیپ ۴۰ ارتش با بیان اینکه تیپ ۴۰ بیش از ۱۶۰۰ شهید, ۱۳۴۶ آزاده و ۲۸۰۰ نفر جانباز تقدیم اسلام و انقلاب کرده اظهار داشت: این تیپ از نامداران ۸ سال دفاع مقدس بود که سوابق درخشان آن در اسناد جنگ موجود هست.

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه