اخبار داغ

مدیرکل راهداری استان لرستان خبر داد

خط کشی بیش از 4 هزار کیلومتر از راههای استان

خط کشی بیش از 4 هزار کیلومتر از راههای استان
مدیرکل راهداری استان لرستان گفت: در سال ۹۵ بیش از 4 هزار و 870 کیلومتر از راه‌های استان خط کشی و 130 کیلومتر تعمیر روشنایی در محورهای اصلی صورت گرفته است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آساره خبر؛علی زندی فر ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: در سال 95 بیش از چهار هزار و 870 کیلومتر از محورهای استان لرستان خط کشی شده است و130 کیلومتر تعمیر روشنایی در محورهای اصلی صورت گرفته است که 118 نقطه پرتصادف در محورهای استان اصلاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آساره خبر,

, ,

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان خاطر نشان کرد: هزار کیلومتر پاکسازی حریم راه و 10 هزار مترمکعب ریزش برداری کنار راه انجام گرفته است و 360 موردهم تخلف ساخت و ساز غیرمجاز در حریم راه شناسایی شد..

,

زندی‌فرتصریح کرد:  16 درصدی تردد در محورهای استان لرستان افزایش داشتیم که در ایام سفرهای نوروزی میزان تردد وسایل نقلیه در محورهای لرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 16.54 درصد رشد داشته است.

,

این مسئول یاد آور شد: : از 25 اسفند تا 15 فروردین ماه تردد هفت میلیون و 241 هزار و 865 وسیله نقلیه توسط 60 دستگاه ترددشمار موجود در محورهای مواصلاتی به ثبت رسیده است.

,

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان افزود: سهم وسایل نقلیه سنگین از این میزان تردد 13.22 درصد بوده است که محورهای سه‌راهی چالانچولان (بروجرد)- خرم‌آباد، بروجرد- سه‌راهی چالانچولان و دورود- و بالعکس  به ترتیب بیشترین تردد را در ایام نوروز سال جاری داشتند.

,

زندی‌فرگفت: بیشترین تردد وسایل نقلیه سنگین  در محور پلدختر- اندیمشک با 41 درصد، اندیمشک - پلدختر با 35 درصد و باند برگشت کمربندی جنوبی خرم‌آباد با 30 درصد بیشترین تردد را به خود اختصاص دادند.

,

وی سرعت متوسط وسایل نقلیه در محورهای لرستان در ایام نوروز به 77 کیلومتر بیان کرد وافزود: بیشترین سرعت متوسط به ترتیب در محورهای آزادراه پل زال - خرم‌آباد با 91 کیلومتر، فیروزآباد - نورآباد با 89 و آزادراه خرم‌آباد - پل زال با 88 کیلومتر به ثبت رسده است.

,

انتهای پیام/صا

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه