اخبار داغ

رئیس منابع طبیعی الیگودرز:

عملیات کاشت 7 هزار نهال در حوزه سد حوضیان الیگودرز اجرا شد

عملیات کاشت 7 هزار نهال در حوزه سد حوضیان الیگودرز اجرا شد
رئیس منابع طبیعی الیگودرز از اجرایی شدن عملیات کاشت 7 هزار نهال جهت ایجاد فضای سبز در 30 هکتار از اراضی ملی سد حوضیان این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی سعیدی فر؛ رییس اداره منابع طبیعی الیگودرز در گفت و گو با هیجار گفت: با توجه به کمبود سرانه فضای سبز الیگودرز طی یک برنامه ریزی منسجم از روزشنبه  19فروردین ماه امسال عملیات کاشت نهال در دریاچه سد حوضیان آغازشد و تا جمعه 25 فروردین ماه ادامه داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرتضی سعیدی فر؛ رییس اداره منابع طبیعی الیگودرز در گفت و گو با , هیجار, گفت: با توجه به کمبود سرانه فضای سبز الیگودرز طی یک برنامه ریزی منسجم از روزشنبه  19فروردین ماه امسال عملیات کاشت نهال در دریاچه سد حوضیان آغازشد و تا جمعه 25 فروردین ماه ادامه داشته است.,

وی ادامه داد: در این مدت بیش از 7 هزار اصله نهال در سطح سی هکتار در اراضی ملی محدوده سد حوضیان کاشته شد و در همین راستا کاشت گونه های مورد استفاده متناسب باشرایط اقلیم شهرستان ازقبیل توت، محلب، افرا، زبان گنجشک در نظر گرفته شده است.

,

سعیدی فر از تلاش نماینده شهرستان قدردانی کرد و افزود: با پیگیریهای نماینده مردم  تعداد هفتادهزار اصله نهال غیرمثمر رایگان برای شهرستان سهمیه اختصاص یافت که دراختیارشهرداری و به منظور توسعه فضای سبز شهرستان برای ورودیهای شهردر نظر گرفته شد.

,

رییس اداره منابع طبیعی الیگودرز گفت : با احتساب دریافت دویست هزاراصله نهال مثمررایگان جهت احداث وتوسعه باغات توسط خدابخشی نماینده الیگودرز در مجموع تعداد 270  هزار نهال رایگان وارد شهرستان گردیده که می تواند انقلابی در جهت ایجاد فضای سبز و توسعه باغات شهرستان شود  که در تاریخ این شهرستان بی سابقه می باشد.

,

انتهای پیام/صا

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه